Membeli Belah sambil Jana pendapatan dengan ShopBack!


Mesti ramai yang suka online shopping kan.. Macam Kekny juga lebih prefer online shopping je sebab mudah, selesa dan lebih banyak pilihan dari ribuan kedai online.

Pernah dengar tentang ShopBack? ShopBack ni memberi peluang kepada para pembeli online macam Kekny ni untuk menjana pendapatan hanya dengan membeli belah secara online.Kita keluar duit beli online, pada masa yang sama kita dapat duit dengan pembelian kita itu.

Terdapat lebih 1000 kedai online yang menawarkan cash back atau pulangan tunai sehingga 30% apabila kita beli belah di kedai-kedai tersebut.


Caranya sangat mudah, kita Cuma perlu beli barang di kedai kedai online terpilih seperti  Guardian , Under Armour , eBay , GoDaddy dan kemudian kedai kedai  tersebut akan bayar komisyen kepada ShopBack. Kemudian ShopBack akan berkongsi komisyen mereka kepada kita. Haaa senang sangat kan! Beli barang, kemudian dapat komisyen atas barang kita beli! Terbaik!

ShopBack sekarang ada Chinese New Year Promotion up to 80% off!!




Jom tengok video ni supaya lebih jelas lagi...



Kalau dah sign up dengan ShopBack, mereka juga ada bagi rewards untuk Referral Earning. Kita cuma perlu share link referral kepada kawan-kawan dan jika ada yang sign up maka kita akan dapat earning cash dari ShopBack!

Kalau ada yang sign up tu boleh klik sini https://www.shopback.my/?raf=swrvvf ;)



Mudah dan seronok kan dengan ShopBack ni. Jadi dari kita membeli belah tanpa dapat apa reward, lebih baik guna ShopBack ni. Dapatlah jimat sikit perbelanjaan ;D


Post a Comment

3 Comments

  1. ye la.. jimat banyak jugak tu..

    ReplyDelete
  2. wah menariknya. lia pun suka online shopping ni

    ReplyDelete
  3. Bestnya! Kin baru first time dengar ni.

    ReplyDelete