Himpunan Usahawan Terbesar di Utara. Peniaga / Usahawan dari Utara? Kena Baca Ni

Assalamualaikum hang pa... Haaa nak habaq bagi kalau ada antara hangpa yang peniaga atau usahawan. Adat kita berniaga ni memang ada pasang surut. Tapi kalau hari hari surut saja mana boleh tahan kan? Jadi kalau boleh jom RE-SET balik starategi dan misi perniagaan hangpa. Tapi jangan sebarang reset satgi kot tersilap langkah naya saja. Sebab tu orang tua tua kata nak berilmu kena ada cikgu untuk tunjuk jalan. Jangan risau.. untuk peniaga dan usahawan, hangpa boleh join Himpunan Usahawan Terbesar Kepala Batas. Nak lebih faham jom baca di bawah.

HIMPUNAN USAHAWAN TERBESAR DI KEPALA BATAS !!!



Anda pernah berada dalam situasi seperti di bawah?
Ali, seorang kanak-kanak berumur 7 tahun pergi ke pasar malam setiap hari Jumaat. Kegemarannya ialah ayam goreng. Setiap minggu, Ali akan membeli ayam goreng dari salah seorang peniaga, Abang Leman yang berniaga di pasar malam itu. Tanpa gagal, Ali akan membeli ayam goreng itu jika berpeluang. Ayam goreng Abang Leman terkenal bagi penduduk di situ kerana kesedapan dan kerangupan ayam gorengnya.
Kini, Ali telah berkahwin dan mempunyai 3 orang anak. Demi tuntutan kerja, Ali telah berhijrah ke tempat lain. Walau bagaimanapun, setiap kali pulang ke tempat asalnya, Ali mesti membeli ayam goreng Abang Leman jika berpeluang. Kini, Ali terpaksa menunggu lebih lama untuk mendapat ayam goreng itu kerana bilangan pelanggan yang tinggi.

Situasi yang biasa kita lihat, tapi antara sedar atau tak, situasi ini telah belarutan berpuluh-puluh tahun. Ini yang terjadi dalam usahawan kita. Mempunyai produk yang bagus, tetapi selepas berpuluh-puluh tahun, masih berada di tempat yang sama. Tapi, kalau kita lihat usahawan bangsa lain, perniagaan mereka akan berkembang semakin besar. Dari gerai, menjadi Kedai Ayam Goreng, kemudian wujudkan cawangan dan seterusnya.

Antara niat utama himpunan ini ialah untuk mengubah situasi ini. Bukan hanya kepada usahawan yang telah lama berniaga, tetapi kepada usahawan yang baru berniaga dan juga berniat untuk berniaga satu hari nanti. Dalam himpunan ini, akan ada tip-tip untuk senang lulus loan, tip macam mana nak bagi untung melambung, networking session, marketing cara baru, dan banyak lagi rahsia-rahsia dari pakar-pakar perniagaan.

Tanya diri anda, adakah anda ingin menjadi seorang lagi "Abang Leman" di masa hadapan? Atau anda ingin mempunyai empayar perniagaan yang besar? Berbelanja tanpa risau baki dalam akaun bank?

Jika anda mahu ubah diri anda, perniagaan anda dan masa depan keluarga anda, sertai kami di himpunan ini. Demi memastikan rahsia-rahsia ini dapat diberikan kepada seramai usahawan yang mungkin, pendaftaran hanya dikenakan pada kadar yang sangat rendah (HANYA RM12) dan tiada kos yang tersembunyi. Himpunan ini akan dihadiri pakar-pakar perniagaan yang telah berjaya mengubah ramai nasib usahawan-usahawan lain.
Anda penentu masa depan diri anda!

APA YANG ADA DALAM HIMPUNAN INI?

  • Seminar Re-SET Perniagaan Anda! - seminar istimewa yang menampilkan pakar-pakar perniagaan khas buat peserta himpunan.
  • Rangkaian / connection dengan usahawan lain (5,000 usahawan! - SANGAT PENTING untuk kembangkan perniagaan anda)
  • Harga pendaftaran yang SANGAT RENDAH - RM12 bagi pendaftaran awal. Harga asal RM50. Diskaun lebih 75% !
  • Karnival Food Truck
  • Hadiah-hadiah menarik untuk dimenangi !
HIGHLIGHT:
  • HARGA PROMOSI Hanya RM12 (Harga asal RM50). Diskaun lebih 75% bagi pendaftaran awal.
  • Barisan speakers dari pakar-pakar perniagaan yang sangat berpengalaman dan tidak kedekut ilmu.
  • Tiada kos tersembunyi.
  • Sila rujuk poster kami atau hubungi kami untuk maklumat lanjut.

VIDEO TESTIMONIAL PESERTA:
IG @forbrixgroup


Apa tunggu lagi! 



TIDAK MAHU BERSESAK?
Kami beri anda peluang menjadi VIP !
Dengan tambahan hanya RM18 dari harga tiket normal, anda akan dapat VIP ACCESS. Tempat adalah sangat terhad untuk VIP access.
  • Kaunter pendaftaran khas
  • Laluan masuk khas
  • Tempat duduk khas & berhampiran pentas
  • Harga yang ditawarkan ialah harga promosi untuk waktu terhad RM30 SAHAJA (Harga asal RM100 - Diskaun 70% !).

BELI TIKET ANDA SEKARANG!
Jangan cakap banyak,  kita tak boleh lepaskan peluang ini lagi.  Peluang hebat khas untuk kaum kerabat di Utara Malaysia.  Jom kita beli tiket kita sekarang:  http://bit.ly/2WEU2KY

Sebarang maklumat lanjut boleh hubungi:
FORBRIX CONSULTANCY (002723655-X)
|  017-5755763  | 019-6507587  | 013-4359271  |
enquiry@forbrixgroup.com
IG @forbrixgroup




Post a Comment

0 Comments