Lazada Online Revolution Blogger Contest

Lazada Online Revolution Blogger Contest yang dianjurkan oleh Lazada. Kekny pun nak join tau sebab Kekny ialah salah seorag customer tegar Lazada sejak beberapa tahun ni. Hampir setiap bulan juga order barang dari Lazada ni sebab senang dan mudah je beli barang kat online store ni.

Produk Pertama Beli Secara Online

Kalau nak tahu, Produk pertama yang Kekny beli secara online ialah sebuah beg kamera dari Lazada Rasanya masa tu tahun 2013 dan masa tu tak banyak online store yang wujud. Ramai juga yang takut nak membeli secara online kerana takut tiada warranty untuk defect, barang tak sampai dan sebagainya. My first experience memang sangat ok. Barang sampai lebih awal dari waktu yang ditetapkan. Kualiti barang juga as expected. Dan selepas tu memang Kekny hanya membeli dari online sahaja dari barang eletrik, gadget, kamera, handbag, kasut dan banyak lagi!

Produk Yang Suka Beli Secara Online

Untuk beli online, produk yang Kekny suka ialah produk kitchen gadget dan barangan eletrik kerana produk ni jauh lebh murah jika  dibeli dari online store seperti di Lazada berbanding beli di kedai eletrik biasa. Perbezaan harganya sangat ketara tau!! Jadi memang dapat save banyak.

What To Love About Online Shopping

Perkara yang Kekny paling suka tentang online shopping ialah flexibility dalam membeli belah. Korang boleh pilih barang sambil makan, sambil barang, sambil buat kerja, and then boleh buat perbandingan harga dengan mudah sekali sebab hanyak klik dan klik je. Kalau beli di luar, memang jenuh la nak pergi dari satu kedai ke kedai yang lain hanya untuk membezakan harga saja dan kita end up terpaksa beli pada harga yang jauh lebih mahal.

Kena Beli Product Ini Semasa  Online Revolution Sales dari Lazada!

Haaa dan Lazada sekarang sedang mengadakan Online Revolution Sales. Jadi Kekny pun memang ada barang nak beli masa sales besar-besaran Lazada ni. Dah lama mencari mixer baru dan Russell Taylors Stand Mixer ni sangat menggoda tau. Dengan warna hitam menawan tu kalau letak kat dapur Kekny mesti nampak outstanding sangat! Cuba tengok harga, mana nak dapat stand mixer berkapasiti 5 liter dengan kuasa 1000w pada harga cuma RM 275!!!! Tk mungkin dapat harga ni dari kedai luar kan! eh jom la shopping. Kekny nak masukkan item ni dalam cart dulu.

Korang jangan lambat ye sebab Oline Revolution ni hanyalah setakat hari ni sahaja!! Cepat pilih barang korang suka dan enjoy diskaun pada harga murah.

Oh yaa untuk blogger yang nak join contest ni bolehlah ke link Lazada Blogger Contest untuk rujukan ye! Sempat lagi nak join dan hadiah sangat lumayan!



Post a Comment

6 Comments