Breakfast Maggi Goreng

8:00 am

Selamat pagi...

Sekala sekala nak makan meggi tapi ni meggi je segera. Nak buatnya tak sesegera mana hehehe.. Cuma gantikan mee dengan mee segera jenama Vits  yang dijual tanpa perencah tu. Sedap sekali sekala sebab dah jemu dan muak dengan mee kuning biasa. Lagipun saya ni jenis tak berapa sukakan rasa air abu mee kuning tu.

P_20160212_085548ed

Nak buat ni pun senang sangat. Jadi rasanya semua orang tahu kan.. So tak payah la masuk resepi hehehe.. 
P_20160212_085634ed

Pastikan mee segera yang dicelur lembut dibilas dan basuh berkali-kali untuk menghilangkan lilin.. Kemudian gaul sedikit minyak zaitun atau minyak biasa supaya tak melekat. 
P_20160212_085533ed

You Might Also Like

2 comments

  1. saya tak suka sangat rasa mee. walaupun orang yg masak tu dah rebus dengan air panas, still rasa lain macam bila makan mee kuning tu.

    hanisamanina.com

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com