Beef Sandwich And Baked Beans

9:30 am

Hai semua, 

Breakfast pagi ni.  Nak panggil apa pun tak tahu menu ni sebab direka disaat-saat perut tengah lapar hehe. Alhamdulillah sedap :)
P6190582ed

Inti daging tu tumis sikit dengan bawang besar dan bawang putih, masukkan daging, kacang peas. Masak sampai daging lembut. Masukkan sikit garam dan lada sulah. Siap! Hidangkan dengan roti dan baked beans dari dalam tin je. Sedap juga!

P6190555ed
P6190567ed

You Might Also Like

5 comments

  1. Yang macam ni pun sedap tengok. Hahah.

    ReplyDelete
  2. dah lama x beli baked beans..saya suka tumis baked beans dengan cili api sikit, bawang sikit..lepas tu buat telur hancur..makan dengan roti..pun sedap..

    ReplyDelete
  3. senang je... nama resipinya... roti berinti daging dan tomato dicicah baked beans berselang dengan 2 slice oren berhias atas sekeping kertas... hahah

    ReplyDelete
  4. beef sandwich + baked beans = dapnya kak eny!!!

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com