Soto Simple Simple Je

11:21 am

Hai semua...

Teringin nak makan soto. Jadi guna bahan apa ada dalam peti sejuk. Ada lebihan ketupat nasi, ada ayam, ada daun sup, cili padi haa jadilah soto versi paling simple.

P8011971ed

Ayam tu kena rebus lamaaa sampai isinya hampir nak lerai baru sedap. Nak resepi ke? Tak payah lah kot hehehe...

P8011985ed

You Might Also Like

11 comments

  1. baru terasa nak buat soto... hihihi

    ReplyDelete
  2. wah, sedapnya soto. terliuq tengok =)

    ReplyDelete
  3. sedapnya..walaupun simple..ummul pun klau da teringin sgt..apa ada je..

    ReplyDelete
  4. Saya giler soto so bil tengok ni rasa nak kunyah monitor

    ReplyDelete
  5. cantik gambar.. ni lens 35mm ke 50mm?

    ReplyDelete
  6. ni OLYMPUS M.14-42mm mounted on EPL3

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com