Laksa Telok Kechai Kedai Zakaria

8:44 pm

20150312_153341ed

Hari tu di entry INI saya ke kedai Din, kali ni merasa di kedai Zakaria pula. Kedainya sebelah menyebelah. Cuma Kedai Din ni dibuka pada setiap hari termasuk hari Jumaat. Manakala Kedai Zakaria tutup pada Jumaat. Dari segi rasa, lebih kurang je, tapi pulut inti di kedai Zakaria lebih sedap! :)

20150312_153658ed

Ni cara nak makan laksa dengan pulut sambal. Masuk kan je seketoi dalam mangkuk laksa.

20150312_153444ed
20150312_153435ed

You Might Also Like

8 comments

  1. Oooo boleh eh makan laksa macam ni

    ReplyDelete
  2. Lama tak pi mkn laksa kat de2 kedai tu..

    ReplyDelete
  3. Eny, Lama tak makan laksa teluk kechai ni. Sedapppp sangat.

    ReplyDelete
  4. lain pula kak ana tengok laksa ni Eny.. :)

    ReplyDelete
  5. uii. terliuq aih tengok. favourite ni =)

    ReplyDelete
  6. nak pulut tuuuuuuu.. aaaaargh stress ahaha..
    laksa x minat.. pulut yes yes..!!

    ReplyDelete
  7. Assalam eny,
    seb baek baru lepaih makan laksa he3

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com