Breakfast Nasi Dagang

/
13 Comments
9:00 am
First Time Cuba Nasi Dagang. Beli di pasar di Jitra Kedah. Oh begitu rasanya.. hehehe.. Saya suka nasi dagang tu yang wangi dan harum, serta lembut je berasnya. Tapi gulai lemak tu macam sedikit manis huhuhu.. Saya rasa kalau beli di Terengganu ni mesti lagi sedap…
  20150313_11325820150313_113324ed


You may also like

13 comments:

Surianti Ishak said...

dh telan ayaq lioq kak eny oi... :-)

Rafzan Tomomi said...

huarghhh sedapnyaaa XD

Radhia Razali said...

apa beza nasi dagang Kedah & terengganu

Eny Abdullah said...

Nasi dagang ni dr terengganu, tapi maybe org kedah yg masak dan jual, atau orang terengganu yang tinggal disini

Inani Hazwani said...

sedapnyaaaa :D

Sue Izza said...

sedapnyaaaa lama tak makan...

Harith Iskandar said...

fuhhhh sedpanyerrr...gambar pun besar pulak tu.bikin 'panas' jer kannnn hehehe

Radhia Razali said...

Owh..ingatkan Kedah pun ada nasi dagang tersendiri.. rupanya sama dengan yang Terengganu punya. Sebab Kelantan pun ada nasi dagangnya sendiri.. nasinya warna putih...

Roziah Muhammad Nor said...

Alahai perut daku dah bekeroncong. Bestnya lama tak makan nasi dagang. Sy tak makan ikan tongkol. Selalu makan dengan ayam.

Amanda Suria said...

SA x pernah breakfast berat macam ni....

Siti Yang Menaip said...

okay ni pass.. sbb CT tak minat..
mak ayah aje suka nasi dagang..

Sentiasa Panas said...

Tak pernah lagi makan nasi dagang ni..:(

ArY+ShA=AmZaRFaYyAdH said...

Assalam eny,
waaaaaaa
santek nasi dagang uols he3