Breakfast Nasi Dagang

9:00 am

First Time Cuba Nasi Dagang. Beli di pasar di Jitra Kedah. Oh begitu rasanya.. hehehe.. Saya suka nasi dagang tu yang wangi dan harum, serta lembut je berasnya. Tapi gulai lemak tu macam sedikit manis huhuhu.. Saya rasa kalau beli di Terengganu ni mesti lagi sedap…

  20150313_11325820150313_113324ed

You Might Also Like

13 comments

  1. dh telan ayaq lioq kak eny oi... :-)

    ReplyDelete
  2. apa beza nasi dagang Kedah & terengganu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasi dagang ni dr terengganu, tapi maybe org kedah yg masak dan jual, atau orang terengganu yang tinggal disini

      Delete
    2. Owh..ingatkan Kedah pun ada nasi dagang tersendiri.. rupanya sama dengan yang Terengganu punya. Sebab Kelantan pun ada nasi dagangnya sendiri.. nasinya warna putih...

      Delete
  3. sedapnyaaaa lama tak makan...

    ReplyDelete
  4. fuhhhh sedpanyerrr...gambar pun besar pulak tu.bikin 'panas' jer kannnn hehehe

    ReplyDelete
  5. Alahai perut daku dah bekeroncong. Bestnya lama tak makan nasi dagang. Sy tak makan ikan tongkol. Selalu makan dengan ayam.

    ReplyDelete
  6. SA x pernah breakfast berat macam ni....

    ReplyDelete
  7. okay ni pass.. sbb CT tak minat..
    mak ayah aje suka nasi dagang..

    ReplyDelete
  8. Tak pernah lagi makan nasi dagang ni..:(

    ReplyDelete
  9. Assalam eny,
    waaaaaaa
    santek nasi dagang uols he3

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com