Meehoon Sup Kimchi

/
13 Comments
9:30 pm
Kimchi lagi.. tak habis-habis dengan kimchi. Dah satu bekas kimchi dalam peti ais. Dibuat dengan seketul kobis saiz besar tu! Mak dah bising kenapa tak habis-habis hehehe.. Terpaksalah makan hari-hari supaya cepat habis. Lepas ni kalau buat tak boleh tamak lagi hehehehe...

Tadi dinner malas nak makan nasi, masak bihun instant PAMA. Letak 2 sudu besar kimchi, cilipadi potong, sedikit daging dan tabur bijan.Makan denga telur rebus separuh masak lebihan breakfast. Sedap macam nak pengsan!

Gambar pakai kamera handphone hehehe

20150119_184735ed 20150119_184717ed


You may also like

13 comments:

Putri Homestay said...

sedap ke kimchi...x pernah makan..tapi kalau bihun PAMA memang selalu makan

Farrah MF said...

Aduhai,...mihun kimchi pulak dah! Menggoda selera betul ni!

Sue Sopian said...

aduhai.. kak eny.. menggoda tau..
korean food melayu je lately ni.. nampak sedap ni.. ^_^

azman Arsad said...

saya pun tak pernah rasa kimchi ni lagi

azman Arsad said...

tengok gambar memang menggoda betul

azman Arsad said...

nampak sangat sedap

anajingga said...

macam-macam versi kimci Eny ye :)

azman Arsad said...

selagi kimchi eny tak habis.. hehehe

Queen Contest said...

Mesti sedap kan kak.. kita tak pernah makan kimchi lagi.. ada sifat ketakutan untuk mencuba.. macamlah kimchi tu sejenis hantu sampai rasa takut, kiki..

azman Arsad said...

saya juga tak pernah makan kimchi

Arina Yusof said...

Annyeong-haseyo! maaf spam. Kalau mencari kimchi halal boleh whatsapp http://wasap.my/60196695062

Visit http://bit.ly/2mGJB38 for more details

Kamsahamida

Arina Yusof said...

Annyeong-haseyo! maaf spam. Kalau mencari kimchi halal boleh whatsapp http://wasap.my/60196695062

Visit http://bit.ly/2mGJB38 for more details

Kamsahamida

Arina Yusof said...

Annyeong-haseyo! maaf spam. Kalau mencari kimchi halal boleh whatsapp http://wasap.my/60196695062

Visit http://bit.ly/2mGJB38 for more details

Kamsahamida