Meehoon Sup Kimchi

9:30 pm

Kimchi lagi.. tak habis-habis dengan kimchi. Dah satu bekas kimchi dalam peti ais. Dibuat dengan seketul kobis saiz besar tu! Mak dah bising kenapa tak habis-habis hehehe.. Terpaksalah makan hari-hari supaya cepat habis. Lepas ni kalau buat tak boleh tamak lagi hehehehe...

Tadi dinner malas nak makan nasi, masak bihun instant PAMA. Letak 2 sudu besar kimchi, cilipadi potong, sedikit daging dan tabur bijan.Makan denga telur rebus separuh masak lebihan breakfast. Sedap macam nak pengsan!

Gambar pakai kamera handphone hehehe

20150119_184735ed 20150119_184717ed

You Might Also Like

10 comments

  1. sedap ke kimchi...x pernah makan..tapi kalau bihun PAMA memang selalu makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya pun tak pernah rasa kimchi ni lagi

      Delete
  2. Aduhai,...mihun kimchi pulak dah! Menggoda selera betul ni!

    ReplyDelete
  3. aduhai.. kak eny.. menggoda tau..
    korean food melayu je lately ni.. nampak sedap ni.. ^_^

    ReplyDelete
  4. macam-macam versi kimci Eny ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. selagi kimchi eny tak habis.. hehehe

      Delete
  5. Mesti sedap kan kak.. kita tak pernah makan kimchi lagi.. ada sifat ketakutan untuk mencuba.. macamlah kimchi tu sejenis hantu sampai rasa takut, kiki..

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com