Just Saying 1

/
25 Comments
4:00 pm
Realize that anyone who tries to put you down about your appearance is assuming that it is your job to please them visually. Once you realize that it isn’t your job to be visually pleasing to anyone, ever, it becomes very hard for anyone to make you feel bad about yourself.

Location : Mother in law house
Gear : Sony A290
DSC00370


You may also like

25 comments:

Amanina said...

Cantik jugak bunga tu dgn background kaler hitam :D

hanisamanina.com

Najib Ariyan said...

cantik gambar... amik pakai kamera apa tu?

Papaglamz said...

Beauty.....

Papaglamz said...

Ke sini lagi..

anamizu said...

manusia mcm2 perangai dlm dunia ni kan kak eny.
bunga cina ke apa tah nama dia bunga ni.
dpn ofis ana ada gak bunga ni. ada dua kaler eeehee

anamizu said...

abg najib ariyan ni mcm penah nmpkla.
rasanya dulu nickname blogger abg ni "abang bear" ke ek? hehe

kak eny guna Gear : Sony A290. hehe ana plak tlg jwb :D

Umi Nazrah said...

apa erk nama bunga ni. lupa lak nama nya :D

nor nazliana said...

lawakan amanina

nor nazliana said...

hahah dah terang dan tertulis pakai sony a290 tu kikii

nor nazliana said...

swetttt

nor nazliana said...

dtg jgn xdtg..

nor nazliana said...

cantikkan anamizu bunga ni

nor nazliana said...

umi nazrahh search tgk

nor nazliana said...

pokok yg mudah untuk di jaga

azman Arsad said...

cantiknya

ahkak gojes said...

lupa pulak nama pokok bunga ni...tp nice shoot la..

azman Arsad said...

sangat cantik

azman Arsad said...

hasil gambar yang sangat cantik

azman Arsad said...

cantik

azman Arsad said...

saya juga berkunjung kat sini untuk yang kesekian kalinya

azman Arsad said...

bunga yang cantik

azman Arsad said...

namanya bunga cantik hehehe

azman Arsad said...

tangan saya panas.. tanam pokok mati huhuhhuhu

azman Arsad said...

tangkapan gambar yang sangat cantik

Queen Contest said...

Suka quotes ni.. seni sungguh akak ;)