Just Saying 1

4:00 pm

Realize that anyone who tries to put you down about your appearance is assuming that it is your job to please them visually. Once you realize that it isn’t your job to be visually pleasing to anyone, ever, it becomes very hard for anyone to make you feel bad about yourself.

Location : Mother in law house
Gear : Sony A290
DSC00370

You Might Also Like

25 comments

  1. Cantik jugak bunga tu dgn background kaler hitam :D

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
  2. cantik gambar... amik pakai kamera apa tu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. abg najib ariyan ni mcm penah nmpkla.
      rasanya dulu nickname blogger abg ni "abang bear" ke ek? hehe

      kak eny guna Gear : Sony A290. hehe ana plak tlg jwb :D

      Delete
    2. hahah dah terang dan tertulis pakai sony a290 tu kikii

      Delete
    3. hasil gambar yang sangat cantik

      Delete
  3. Replies
    1. saya juga berkunjung kat sini untuk yang kesekian kalinya

      Delete
  4. manusia mcm2 perangai dlm dunia ni kan kak eny.
    bunga cina ke apa tah nama dia bunga ni.
    dpn ofis ana ada gak bunga ni. ada dua kaler eeehee

    ReplyDelete
  5. apa erk nama bunga ni. lupa lak nama nya :D

    ReplyDelete
  6. Replies
    1. tangan saya panas.. tanam pokok mati huhuhhuhu

      Delete
  7. lupa pulak nama pokok bunga ni...tp nice shoot la..

    ReplyDelete
  8. Suka quotes ni.. seni sungguh akak ;)

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com