Petua Merawat Sakit Lutut Yang Berkesan

Bila sakit lutut ni ramai yang cuba cari solusi dan petua merawat sakit lutut. Memang ada je petua khusus tetapi kebanyakannya tidak bertahan lama. Ada juga terpaksa bergantung kepada pil penahan sakit. Macam Kekny hidapi sejak beberapa bulan lepas. Sakit lutut betul sampai terpaksa hadkan aktiviti kecergasan. Akhirnya penderitaan sakit lutut yang Kekny hidapi selama beberapa bulan ni dah sampai penghujung. Sebelum ni kekny kau teruk juga ada masalah lutut ni. Sengsara betul bila nak berjalan, berdiri lama dan menaiki tangga mesti sakit. Hidup jadi kurang aktif dah. Aktiviti power walk pun terpaksa ditangguh selama beberapa bulan dek kerana masalah lutut ni. 

Maka petang semalam Kekny dah bawa keluar balik kasut untuk power walk. Hahaha nak kembali aktif semula. 


Biobax Melegakan Sakit Lutut

Kekny dah tahu pasal Biobax Cool Theraphy ni dah lama. Dulu masa DH sakit belakang, DH pun pakai Biobax ni. Boleh baca keberkesanan Biobax di SINI. Memang berkesan dan melegakan bila spray di belakang dan pinggang. Masa awal awal sakit lutut hari tu tak terfikir pula nak spray Biobax ni kat lutut kahkahkah.

Baru tahu Biobax juga sesuai untuk melegakan sakit lutut, sakit kaki, terseliuh, lenguh dan sebagainya. Memang perkara pertama Kekny buat ialah order balik biobax ni dari website Biobax. 


Teruja kau masa terima hari tu terus selfie.  Didatangkan khas dalam kotak khas, dan botol Biobax ni slim dan ringan sahaja jadi mudah nak selit kat dalam beg.




Jangan tak tahu Biobax juga dengan bau yang segar dapat hilngkan rasa mengantuk semasa memandu. Spray sahaja di tangan dan hidu baunya. Memang hilang rasa mengantuk

Kekny bawa kemana sahaja Biobax ni sebab sakit lutut ni bila kau drive kereta lama pun ianya juga ialah satu penyeksaan. Jadi bila sakit datang terus Kekny spray Biobax di lutut. Baru selesa nak pandu kereta.



Cara Hilangkan Sakit Lutut Dengan Biobax

Mudah sahaja guna Biobax ni cuma spray di tempat yang sakit dan urut sampai meresap kedalam kulit.  Memang cepat meresap ke kulit, tak berminyak dan kau rasalah sejuk tu macam letak ais di tempat sakit. Sebab itulah ianya dipanggil Cool Theraphy. Terapi sejuk ni memang terbukti secara saintifik melegakan kesakitan, dan jika diamalkan boeh menghilangkan radang. Radang yang berlaku dilutut akan hilang jika disapu selalu.

Kekny amalkan sapuan Biobax di lutut selama 3 kali sehari selama 2 minggu secara konsisten. Saat sapuan pertama terus kau rasa selesa dan hilang rasa sakit tu. Dah tak perlu nak ambil ubat tahan sakit. Bila diulang sapuan secara kerap, rasa sakit dilutut memang semakin berkurang.

Sekarang ni nak kemana mana sahaja, mesti masukkan botol Biobax kedalam bag sebab dah jadi satu keperluan Biobax pada Kekny. Suka pada bau dia menyegarkan betul. Tak ada bau tengik minyak angin ya. Hahaha. 



Jadi kalau kau orang ada masalah seperti sakit lutut, sakit belakang atau lenguh, boleh cuba Biobax ni.

Cara nak beli mudah saja, boleh beli secara online. Cuma pergi ke website Biobax
https://biobax.my/product/biobax/

Sekarang ada promosi diskaun RM20 jika beli 2 botol. Cuma masukkan kod kupon "RM20" semasa membuat pembelian.

Boleh baca review keberkesanan Biobax dalam hilangkan Sakit Lutut ni di sini Sakit Lutut Umi Dah Hilang

Post a Comment

3 Comments

  1. bagus ni untuk mak2 yang ada masalah sakit lutut. oang sekarang muda2 dah ramai sakit lutut, bukan sebab usia je kan

    ReplyDelete
  2. tq for sharing.. boleh kasi mertua ni

    ReplyDelete