Jom Shopping Online Di Ezbuy

Korang kalau nak beli barang dari overseas mesti agak cuak kan sebab takutlah barang tak sampai, takut transaction tak dapat buat dan banyak lagi lah problem ni. Tak semua barang yang kita nak ni ada jual di Malaysia atau di laman online shopping Malaysia. Kalau dari luar negara memang banyak pilihan dari segi jenis barang, warna dan saiz.   Haaa cakap pasai size, kekny ni pakai saiz kasut luar negara dimana kat Malaysia ni memang susah sangat nak jumpa kasut size Kekny hehehe. Tapi rupanya kat Ezbuy Malaysia ada je kasut size Kekny. Banyak pilihan pulak tu! Jom shopping online di Ezbuy.



Bukan saja kasut, Ezbuy Malaysia ialah satu online store yang menawarkan rangkaian online shopping dari luar negara yang memaparkan berjuta produk! Dimiliki oleh Ezbuy Holding Limited ianya menawarkan servis jualan barang global dari serata dunia secara online. Lebih mudah bagi kita nak beli barang dari pengedar luar ni kan.  

Sempena namanya EZbuy (easy buy), pengalaman shopping di Ezbuy ni adalah sangat mudah! Nak buat payment pun mudah dan shipping cost sangat munasabah. Tambahan pula korang akan dapat penjimatan sehingga 4 kali untuk hampir berjuta barang yang ditawarkan berbanding dari laman lain.

Cuba tengok ni.. handbag cantik-cantik serendah dibawah RM30 sahaja!!



Cantik kan handbag ni kalau nak beli boleh klik SINI


Ni Kekny nak share macam mana Kekny beli kasut dari Ezbuy Malaysia ni. Just masuk je ke https://ezbuy.my/ then pergi je ke Women Shoes. Then boleh search kat kotak search tu "extra large shoes".. ha naik pelbagai jenis kasut dan pilih la dari situ..



Ni kasut pilihan Kekny.. ada sampai size 47!!! Kekny ambil saiz 43. Kalau nak beli juga boleh klik SINI

Lepas tu korang boleh add to cart dan buat payment. Senang je!

Banyak lagi barang lain tau contohnya kalau Korean Fashion atau Korean Beauty haaa Ezbuy adalah laman online yang sesuai untuk membeli semua produk tu. Pakaian, kasut dan handbag juga sangat trendy!


Ezbuy juga menawarkan insentif menarik ye untuk sesiapa yang register di Ezbuy akan terima Voucher RM 15. Wahhh RM 15 dah boleh beli handbag menarik di Ezbuy. Korang jom la daftar sekarang di https://marketing.ezbuy.my/ezbuyMobileRegister/index_v2_MY.html?identId=

Post a Comment

1 Comments

  1. Dah penah try shopping kat ezbuy..trusted web & yup, harga2 dia murah...

    ReplyDelete