Dah Jumpa Cara Nak Cerahkan Kulit!!

Hai semua,

Saya sekarang ni memang rajin ke site, ditambah pula dengan musim panas hari tu, kulit habis jadi gelap, kusam dan tak berseri. Jenuhla nak raya dah ni, sempat ke nak putihkan kulit balik?

Sebenarnya kita boleh kembalikan kecerahan kulit tu dengan rangkaian produk penjagaan kulit dari Nanowhite  ni. Kenalah pakai satu set. Ini set NanoWhite terdiri daripada Pencuci Muka NanoWhite Snow Wash, Losyen Pelembab NanoWhite Moisturizing Lotion dan Krim Gel Pencerah NanoWhite Double Action Whitening Gel Cream


Ini produk terbaru dari NanoWhite iaitu Nano White Double Action Whitening Gel Cream. Krim pencerah yang sangat bagus untuk merawat kulit kita yang sekarang terdedah kepada pencemaran, habuk dan debu serta cuaca panas yang melampau. Formulasi double action yang bertindak dua kali ganda memang mempercepatkan kecerahan kulit saya. Apa yang penting ianya antioxidant, yang berupaya untuk melawan radikal di kulit dan bila kulit bebas radikal kulit akan menjadi cerah dan berseri dan bebas kusam. Sel kulit juga akan diperbaiki dan kulit lebih halus dan mulus.


Pencuci muka NanoWhite Snow Wash ini pula memang mencuci bersih semua kotoran dan debu dimuka. Sejuk je masa pakai tu, dan bila bilas kulit rasa segar dan tegang, muka nampak bersih dari kotoran dan berseri!


Lepas tu sapu dan tepuk perlahan-lahan pula losyen pelembab Nano White Moisturizing Lotion pada wajah. Tak seperti losyen biasa, losyen ini ringan dan cepat menyerap kedalam kulit. Ianya membantu memudarkan bintik-bintik hitam dan  menambahkan kelembapan kulit selama 72 jam!

Lepas sapu rasa kulit muka licin, lebih cerah, lembab dan segar...

Dan yang paling penting, Double Action Whitening Cream ni. Krim gel pencerah muka ni juga tak tak melekit dan ringan apabila disapu dimuka…

Krim in mengandungi contrated essence, vitamin C dan E yang memberikan kecerahan maksimum.
Nampak tona kulit saya dah semakin sekata dan berseri je...


Ni gambar selepas beberapa hari menggunakan NanoWhite Skin Care. Seronok betul sebab kulit dah kembali kepada kecerahan asal, tak kusam dan semakin berseri. Lepas ni memang tak akan tukar skincare lain lah hehehe..


Untuk maklumat semua, rangkaian produk penjagaan kulit NanoWhite ni boleh dibeli pada harga yang mampu milik... jadi boleh jimat tau!

NanoWhite Snow Wash 100gm RM 16.85
NanoWhite Moisturizing Lotion 100ml RM 29.90
NanoWhite Double Action Whitening Gel Cream 40g RM 39.90

Paling best kalau kita beli produk NanoWhite di Guardian, kita berpeluang menyertai Peraduan Guardian NanoWhite Raya Contest. Mudah je nak sertai sebab pemenang akan dipilih berdasarkan gambar yang paling kreatif. Make sure dah beli tu simpan je resit sebagai bukti pembelian. Klik gambar dibawah yee...


Post a Comment

6 Comments

  1. kak enyy..cantiknya lepas pakai nanowhite ni..makin berseri-seri...

    ReplyDelete
  2. tak try lagi yang moisturizer tu

    ReplyDelete
  3. Nampak comel! Tercapai dah objektif nak cerahkan balik kulit tu ye....

    ReplyDelete
  4. Ambil masa berapa lama untuk nampak perubahan?

    ReplyDelete
  5. Kalau tak pakai gan serum dia sekali takpe kan hehehe

    ReplyDelete
  6. Salam sis, macam mana nak apply yg double action whitening gel cream tu ya? I mean, nak pakai sebelum tidur atau sebelum apply any makeup ya?

    ReplyDelete