Ke Kelantan Bersama Xcell Travel

Saya selalu cakap, kalau nak bercuti ni ikutlah kemampuan diri dan masa yang ada. Yang penting kita enjoy percutian kita bersama orang tersayang. Nak bercuti ni tak perlu jauh baru nak rasa happy, bercuti di rumah pun dah cukup menyeronokkan asal kita tahu makna percutian tu..

Saya memang dah lama teringin nak ke Kelantan dan Terengganu.  Tak pernah lagi jejak kaki ke Pantai Timur. Dengar kata kat sana makanan semua sedap-sedap hahaha tu yang teringin nak ke sana sambil-sambil boleh cari pengisian blog tentang makanan kelantan ni. 


Jadi tengah buat planning nak ke sana untuk percutian nanti.. insyallah. Tengah mencari masa masa terluang walaupun tengok jadual tu pack saja.. Tapi kalau tak plan apa pun tak jadi.. Jadi buat masa sekarang saya survey dulu website travel tour. 

Yang ni pakej ke Kelantan bersama Xcell Travel & Tours. Menarik juga. Tengok website dia pun rasa terpanggil nak ke Kelantan..



Menarik juga pakej yang ada antaranya :

Kelantan Islamic Heritage Tour
Kelantan Historical Tour
Kelantan Buddhist Tample Visit
3D2N Kelantan Buddhist Tample City Tour
3D2N Kelantan Historical Tour
3D2N Kelantan Islamic Heritage Tour
Adventure Tours : 2D1N Budget Fishing Trip & Snorkeling (Perhentian Island)
Adventure Tours : 3D2N Budget Fishing Trip & Snorkeling (Perhentian Island)
City Tour Bird Watchung and River Cruise
2D1N City Tour Bird Watching and River Cruise
3D2N City Tour Bird Watching and River Cruise
1 Day Trip To Perhentian Island

Tak payah pening pasal accomodation sebab ada contact untuk homestay dah challet yang partner dengan Xcell Travel ni..  browse saja nak yang mana dari website Excell Travel.

Kalau kesana naik bus atau flight, ada juga servis shuttle.. ni memang menarik.. bukan semua orang yang tahu nak cari servis ni kalau pertama kali ke Kelantan... macam saya hehehe


DH pula berminat sangat dengan pakej Candat Sotong ni.. ya ampun sabar je lah.. hahahahahaha saya ni malasss takut nak naik bot tapi mengenangkan sotong fresh yang ditangkap tu... mungin nak try jugak lah.. ni boleh bawak family ramai-ramai sekali kan. Share-share tak lah terasa sangat membayarnya.



Ok harap plan nak ke Kelantan ni jadilah nanti. Mungkin nak pakai khidmat Excell Travel & Tours insyallah

Kalau korang berminat nak ke Kelantan boleh hubungi :

Xcelltravel & Tours Management Sdn Bhd
Telefon : 010-9282086
Website : http://www.xcelltravel.com/
Facebook : Xcelltravell & Tours Management Sdn Bhd
Instagram : @xcelltravelofficial

Post a Comment

1 Comments

  1. Kekny.. Cari kuih akok original kelate punya.. yg pasti makanan sampai la ke orangnya manis2 belaka sudah semestinya.

    ReplyDelete