Brownies Untuk Dijual

Kepada peminat Brownies di sekitar Alor Setar, Jitra, Kepala Batas, Changlun, dan kawasan berdekatan, kalau nak order Premium Rich Chocolate Brownies yang menggunakan gourmet chocolate bolehlah order dari saya.

P4212443ed

Brownies ni asalnya dari resepi biskut chocolate yang kemudiannya ditambah kuantiti tepung unetuk menjadikanya lembut seperti kek, tetapi padat dan dense, dan crispy di sebelah atasnya. Gabungan ciri-ciri tersebut yang menjadikan Brownie ni sangat sedap dan popular di kalangan penggemar kek dan chocolate khususnya. 

Brownie ni pula ada bermacam jenis, dari jenis yang chewy, gooey dan agak lembut dan moist sehinggalah yang jenis agak keras. Tetapi brownie yang paling sedap ada lah jenis lembut dan cair ditengahnya.. peghh...

Tips penting untuk menghaslkan brownie yang sedap ialah ianya tak boleh dibakar melebih masa yang ditetapkan dan juga tak boleh overmix semasa mengadunnya..

Kalau untuk yang jauh tu, saya tengah cari packaging yang sesuai untuk posting. Kalau dah dapat nanti boleh la orang jauh pun merasa :)

Just Whatsapp ke nombor 012 - 536 0877

P4222465ed2

Brownie yang saya jual, lembut dan chewy didalam, moist, dan ada kerak diabahgian atas yang sedikit rangup...... atas tu juga ditabur badam dan chocolate chip untuk memberi lebih rasa chocolate kepada brownie

P4212429

P4212426

P4222475ed

Post a Comment

6 Comments

  1. arghhhh sedapnyeee... kak eny...nnt kite jumpe..kak eny bg rase ye... :D

    ReplyDelete
  2. Nak jugakkk brownie !!

    ReplyDelete
  3. alahai kenapa jauh.. haihsssssss

    ReplyDelete
  4. Sedapnyer mi tak poskan sikit eny

    ReplyDelete
  5. perghhh..... tengok gambar nie pun boleh buat ramai orang nak pesan order banyak2 ...

    ReplyDelete
  6. sedapnya ! mmg menggoda gambo nya pn

    ReplyDelete