Bina Rumah Dan Ubahsuai Rumah Kedah, Perlis, Penang.

Rumah adalah satu keperluan penting zaman sekarang. Setiap keluarga perlukan rumah untuk berlindung, membina keluarga bahagia semuanya bermula dari rumah. Kalau dulu kita bina atau ubahsuai rumah ni menggunakan khidmat tukang rumah yang dibayar mengikut kadar upah. Tahu tak untuk bina dan ubahsuai rumah ni tak boleh pilih sebarang tukang rumah. Faktor keselamatan adalah menjadi factor utama. Selain tu faktor design dan keselesaan juga menjadi keutamaan. Sebab tu dalam memilih kontraktor ni, kena pilih yang betul-betul berkelayakan, ada pengalaman dan mahir. Ramai juga ditipu kontraktor dan akirnya jadi terbengkalai. Jadi pemilihan kontraktor yang betul memang sangat penting. Dan kalau nak tahu di utara ni juga ada kotraktor yang berpengalaman dalam bina rumah dan ubahsuai rumah. Syarikat Dons Builder ialah kontraktor Bina Rumah Dan Renovasi Rumah Di Kedah Perlis Penang.


Bina Rumah Sendiri Dengan Kos Lebih Murah!

Sekarang ramai yang mewarisi tanah dari keluarga atau ada yang buat pelaburan membeli tanah lot. Tahu tak lebih jimat banyak sebenarnya jika kita bina rumah atas tanah sendiri. Kita boleh jimat dalam RM50,000 ke RM100,000. Penjimatan adalah dari segi kos sumbangan jalan, parit, Kawasan lapang, fasiliti yang disediakan pemaju. Haaa sebenarnya kalau beli rumah dari pemaju, kos-kos tersebut sudah diserap masuk ke dalam harga rumah. Sebab tu membeli rumah dari pemaju walau rumah teres kecil harganya agak tinggi. Jika kita bina rumah saiz yang sama, campur balik harga tanah dan kos bahan binaan dan upah, jauh lebih murah dari harga rumah dari pemaju. Kalau nak bina rumah boleh guna khidmat Dons Builder



Dons Builder Resources (002860877-A) merupakan kontraktor binaan yang berdaftar dengan CIDB khusus di dalam kerja-kerja binaan seperti mengubahsuai rumah, bina rumah di atas tanah sendiri, tambahan rumah dan juga lukisan pelan. Kontraktor ini beroperasi di Alor Setar dan telah lebih 2 tahun  memberikan khidmat terbaik kepada semua client di seluruh utara merangkumi Perlis, Kedah dan juga Pulau Pinang.


Servis Bina Rumah Atas Tanah Sendiri Kedah Perlis Penang

Dons Builder menawarkan  Servis Bina Rumah Atas Tanah Sendiri di Kedah Perlis dan Penang. Ada banyak design rumah yang boleh dipilih mengikut kesukaan pelanggan dan juga  kesesuaian saiz tanah. Design pulak moden sangat cantik. 



Servis Kontraktor Ubahsuai Rumah Kedah Perlis Penang

Selain membina rumah, Dons Builder juga menawarkan servis ubahsuai rumah dari segi penyediaan pelan dan kerja kerja pembinaan. Mudah je kan!


Portfolio antara rumah yang dibina oleh Dons Builder. Ramai dah guna khidmat Dons Builder ni dan ramai puas hati dengan kualiti rumah yang dibina. Dan yang paling penting ialah kesiapan projek 100% tanpa tertangguh atau terbengkalai. 


Servis Meliputi hampir semua Daerah Di Kedah Perlis Penang

Untuk 3 negeri utara iaitu Kedah Perlis Penang, hampir semua daerah diliputi ya. Jadi jangan risau. Orang Alor Setar, Jitra, Kuala Nerang, Gurun, Sungai Petani semua boleh! Kalau Perlis tu dari Arau hinggalah ke Padang Besar. Penang pula Dari Kepala Batas, Nibong Tebal, Bukit Mertajam, Batu Kawan dan banyak lagi. Kalau nak detail daerah hubungi saja Dons Builder!

Adalah menjadi misi Dons Builder untuk terus membina lebih banyak rumah idaman yang cantik pada harga jauh lebih murah dan juga merenovasi lebih banyak rumah pada masa akan datang. Dons Builder berusaha meningkatkan mutu binaan dan juga gerak kerja dari semasa ke semasa.

Untuk yang nak buat renovasi rumah atau nak bina rumah sendiri boleh terus ke website Dons Builder atau hubungi sahaja nombor tertera di bawah.


Kontraktor Rumah Perlis Kedah Penang, Dons Builder
Dons Builder Resources (002860877-A)
Email
admin@donsbuilder.com

Phone
+6017-5828538 (En. Rizal)

Office Address
Sebelah Lebuhraya Utara Selatan, Jalan Datuk Kumbar, 05300, Alor Setar Kedah





Post a Comment

0 Comments