Tawaran Ekslusif Dari Ezbuy


Ezbuy Malaysia Online Shopping

Saya paling suka online shopping. Hampir setiap barang keperluan saya sekarang hanya beli di online sebab ianya memudahkan. Bila tak ada masa nak ke pasaraya atau butik, saya hanya perlu buka handphone, pilih barang, bandingkan harga dan masuk cart dan terus buat bayaran. Tak ke sangat mudah? Lebih mudah dan murah jika saya membeli belah di Ezbuy Malaysia
Kalau nak tahu Ezbuy mempunyai lebih 3 juta pelanggan dari Singapore, Malaysia, Indonesia dan Thailand. Dan Ezbuy membawa masuk pelbagai kualiti produk dari negara China, USA, Taiwan, dan juga barangan tempatan untuk pelanggan pelanggan setia Ezbuy. 

Shipping Cost Flat Rate Serendah RM8.80 Dengan Ezbuy Prime Membership

Ezbuy ni lain sikit dari online shopping lain dimana kalau online shopping website lain, shipping costnya pembeli kena tanggung walaupun barang hanya kecil dan ringan. Tetapi di Ezbuy, ianya menawarkan kelebihan kepada pendaftar Ezbuy seperti keahlian premium (Prime Membership). Prime Membership ni memang menjimatkan shipping cost kita jika membeli barangan secara borong terutama dari luar negara dimana shipping cost ialah sangat tinggi. Bayangkan beli sebanyak mana barangan, pelbagai saiz dan berat tapi hanya perlu bayar kos tetap cuma RM8.80 sahaja.




Antara kelebihan Prime ini untuk pelanggan Prime Membership Ezbuy :

1. Prime Wishlist. Boleh convert 42 non-prim product yang ada dalam wishlist Ezbuy!

2. No Agent Fee untuk Prime order

3. Berjuta prime produk untuk dipilih

4. Ekslusif promosi, diskaun dan voucher untuk keahlian prime!




Dan nak jadi Prime Membership ni mudah sahaja. Boleh share kos keahlian dengan rakan-rakan dan adik beradik, dan shopping lah puas puas barangan dari overseas yang korang suka dengan shipping cost yang sangatlah murah ini.

Kadar bayaran untuk keahlian Prime. Memang kalau beli barang banyak tu dapat jimat banyak kan! Kalau nak cuba tu ada 5 Days Trial Cuma RM18.80 je!


Perbezaan harga dan kos penghantaran adalah sangat ketara, boleh tengok perbandingan di bawah untuk pembelian sofa ini contohnya.

Bayangkan jimat RM 617.20 untuk pembelian sofa ni!



Anggaran masa ketibaan (ETA) untuk pengguna yang menggunakan keahlian Prime ialah diantara 3-5 hari dan 16-22 hari untuk barangan yang besar dan secara pukal.



Jangan risau jika ada masalah sebab jika anda pelanggan dengan keahlian Prime, ada Live Chat Support khas untuk korang.


Bagaimana Nak Daftar PRIME MEMBERSHIP?

1) Pergi ke laman https://ezbuy.my dan klik pada 'PRIME'.

2) Mendaftar untuk perkhidmatan Prime pilihan (Trial, Lite, Annual).

3) Pilih barangan yang ingin dibeli di Prime Collections.

4) Terdapat 2 pilihan samaada ezbuy dan prime. Klik pada Prime.

5) Add to cart dan boleh buat bayaran.


Dengan Prime ni jimat berganda ganda. Korang bukan sahaja jimat kos penghantaran, tapi jimat dari segi nilai barang yang dibeli berbanding kedai biasa di luar.. Ok saya pun nak cuba juga tengok betul ke murah ni? Saya click untuk pembelian sofa yang cantik ini. Harganya cuma RM 663.72 dan bleh tengok yang saya bulatkan, dinyatakan jelas kos penghantaran biasa adalah sebanyak RM 484 manakala untuk Prime kos penghantaran hanyalah RM8.80! wah!!!!



RM15 Cash Voucher Menanti Anda

Dan sekarang ini tawaran esklusif untuk pengguna Ezbuy baru, dimana korang akan dapat RM15 Cash Voucher Bersama discount 15% untuk shipping cost jika korang mendaftar Ezbuy melalui link ini https://marketing.ezbuy.my/ezbuyMobileRegister/index_v2_MY.html?identId=kgmXPv


Daftar sekarang dan Ezbuy akan masukkan Voucher kedalam akaun Ezbuy korang. Lepas tu boleh lah beli barangan kegemaran korang! Kalau nak tahu Ezbuy mengadakan pelbagai jenis tawaran dan diskaun yang berbeza setiap minggu. Memang tawaran yang ada sangat berbaloi sampai rasa nak beli semua barang kat Ezbuy ni.

Sales 12.12 di Ezbuy



Dan lagi berita baik, pada 12.12.2018 ini Ezbuy ada buat sales merangkumi promosi dan diskaun yang lebih banyak lagi. Jadi jangan tunggu lagi dan cepat register di Ezbuy sekarang ya untuk kempen 12.12 minggu depan! Untuk maklumat lanjut boleh klik sini https://ezbuy.my/promotion1/12-12-year-end.html

Post a Comment

3 Comments

  1. KekNy, mcm tau2 iolls tgh cari sofa. Saja bgi contoh sofa tau.. Hehe...

    ReplyDelete
  2. Dengan keahlian Prime tu bila beli barang secara pukal kos penghantaran hanya RM8.80 je? Wooow kalau lain mungkin dah kena caj lebih ni kak eny. Lepastu banyak juga perbezaan harga antara ada keahlian Prime dengan tak.

    ReplyDelete
  3. Selalu dengar pasal ezbuy tapi tak pernah try shopping dengan ezbuy lagi. Prime Membership tu memang harus cuba sebab berbaloi shopping banyak tapi delivery fee hanya RM 8.80 !

    ReplyDelete