Lauk Paling Sedap

November 06, 2017

Just a quick update. Apakah lauk paling sedap? Bila tak tahu nak makan apa dan selera pun tak menentu, mestilah lauk yang simple jadi pilihan. kalau bagi Kekny palinng simple ialah telur goreng mata kerbau yang garing sebelah bawah dan lembut diatasnya.. inilah menu yang paling sedap kalau dapat nak nak musim hujan ni. Tuang kicap lemak manis dan gandingkan dengan cilipadi perghhh....

17126734_769422606542062_8070515755621285888_n

You Might Also Like

3 comments

  1. balik masak cmni la....konpem sedap lauk cmni...hihih

    ReplyDelete
  2. Betul.. ni je pun dh sedap Sgt dah

    ReplyDelete
  3. setujuuu sangat, ni lah lauk paling best dan bila bosan dengan kari, berlada dan macam2.

    ReplyDelete