Royale Nu Diamant | Bila Jeragat Mula Kelihatan Di Muka Ku..

Bila Jeragat Mula Kelihatan Di Muka Ku | Bila masuk usia 30-an ni mesti sedikit sebanyak terkesan dengan tanda penuaan di muka dan adakalanya mula tumbuh jeragat dan bermacam masalah kulit muka. Faktor utama tu ialah ye lah bila kita semakin berumur, keutamaan tu memang berubah, kita jarang jaga diri sendiri, makan makanan yang berkhasiat dan juga jarang juga menjaga kebersihan dan kecantikan kulit muka. Jadi jeragat mula timbul, muka jadi kusam dan tona kulit tak sekata. Muka Kekny pun dah mula menampakkan kemunculan jeragat. Sibuklah bekerja tak sempat nak jaga muka betul-betul. Sebelum menjadi lebih serius, Kekny terus cari solusi masalah jeragat ni. Ada kawan yang perkenalkan produk Royale Nu Diamant ni pada Kekny. Produk ni ialah double action serum berasaskan Apple Stem Cells dan Seaweed Extract. Bahan semulajadi je untuk merawat jeragat di muka tanpa bahan kimia lain.

serum royale nu diamant

Serum Dari Bahan Semulajadi Apple Stem Cells dan Seaweed Extract

Apa yang buatkan Kekny tertarik nak cuba Serum Royale Nu Diamant ni  ialah bahan serum ni ialah dari bahan semulajadi je iaitu dua bahan utamanya Apple Stem Cells dan Seaweed Extract kedua bahan yang terbukti secara saintifik dapat merawat dan memperbaharui sel kulit di wajah. Gabungan kedua bahan utama ni menjadikan serum ni bertindak 2 kali ganda lebih cepat dan berkesan. 

Yang lebih penting ialah Serum Royale Nu Diamant ni lulus KKM dan bebas dari merkuri dan hyroquinone serta bahan kimia yang berbahaya. 


P1018490ed

Mudah nak bawa, botol dia kemas, tak berapa besar, sesuai letak dalam hand bag.
P1018577ed

Kekny suka botolnya yang agak praktikal. Picit je, tak payah tuang tuang. Boleh elakkan tertumpah dan boleh jimatkan pengunaan serum ni tak adalah membazir.

P1018578ed

Cara Pemakaian Serum Royale Nu Diamant

Serum ni sejuk bila disapu ke kulit. Sapu je dan urut sedikit, serum akan cepat bertidak balas dengan meresap jauh ke dalam kulit. Terus rasa selesa je kulit, rasa segar, sejuk dan lembut disamping baunya yang sangat harum.

Lepas cuci muka pada waktu pagi, terus je sapu serum ni sambil urut muka sedikit dan sekejap je serum meresap, boleh lah teruskan make up. Tak perlu pelembab muka dah sebab serum ni pun dah memberi kelembapan kepada kulit kita

Sesuai untuk semua jenis kulit muka jadi tak perlu risau jika kulit berminyak atau kering. Rumusan dia lebih kepada gel tak berminyak. Bila disapu tak meninggalkan kesan dan juga tak mengeringkan kulit.

P1018660ed

Kesan Selepas 5 Hari Pemakaian Serum Royale Nu Diamant


Ini lepas 5 hari pemakaian serum Royale Nu Diamant ni. Muka Kekny nampak perubahan dari segi jeragat yang semakin pudar, parut jerawat halus juga semakin hilang, kulit pula lebih lembut dan berseri. Rasa bersih dan segar sangat kulit muka. 

Antara manfaat Serum Royale Nu Diamant ni ialah : 

Menghilangkan jeragat dan bila jeragat dah tiada, maka tona kulit akan menjadi lebih sekata
Menghilangkan kedutan di muka dan kulit lebih remaja
Mengecilkan liang pori di muka supaya lebih flawless dan glowing
Memudarkan parut dan strectmark supaya kulit kelihatan lebih licin dan cantik

Kalau korang perasaan muka Kekny nampak macam tak ada masalah kulit tapi sebenanrnya ada jerawat halus, parut jerawat halus dan ada bahagian kulit muka tak sekata dan ada sedikit jeragat. Ini lepas menggunakan Serum Royale Nu Diamant, nampak perubahan positif kepada kulit. 

P1018571ed

Kalau Korang rasa kulit makin pudar, kusam dan tona tak sekata tu tandanya jeragat mula nak timbul Elakkan sebelum jeragat lebih serius. lebih senang nak merawatnya. Jika belum ada jeragat tu boleh je amalkan serum ni sebagai langkah pencegahan. Lebih baik mencegah dari merawat kan.

P1018492ed


Untuk maklumat lanjut boleh ke www.royalenudiamant.com/serumplus
Facebook : RoyaleNuDiamant.HQ
Instagram : @royalenudiamant.hq

Post a Comment

12 Comments

  1. The best serum so far...SA mmg suka dan dh jatuh cinta...

    ReplyDelete
  2. Serum ni bestkan kekny.. tak melekit dan senang serap.. memang terbaik..

    ReplyDelete
  3. Serum ni best sangat2 ..kekya pon dah jatuh hati dah .. pakai selalu siang malam..mmg best.

    ReplyDelete
  4. wah, bestnya... tak melekit, senang serap dan kulit wajah makin berseri.

    ReplyDelete
  5. mcm bestnya serum ni... tgk botol pun cantik
    nak kena beli ni

    ReplyDelete
  6. BESTNYA..TAK ADA MERKURI DAN ADA KELULUSAN LAGI NI !

    ReplyDelete
  7. Lepas 7 hari guna serumplus royale ni mmg nampak tona kulit makin sekata hehe. Besshhh

    ReplyDelete
  8. CN dh cuba serum ni, mmg best. 5 hari je dh nampak kesan 😉

    ReplyDelete
  9. Cadangan pcl bagi mamaD pakai serum ni memang menjadik la.. suka mamaD kulit muka dia bersih berseri2.. bebas jeragat. terbaik serum plus nu diamant

    ReplyDelete
  10. Kesan yang cepat guna serum ni. Terbaikkk

    ReplyDelete
  11. Irra ingat irra xde jeragat lagi..tapi bila telek betul2, nak nangis rasa, ia adalah jeragat..huwaaa moga serum ni mmebantu menghilangkan terus...skrg dh makin pudar

    ReplyDelete