Shopping Busana Muslimah LANAFIRA

LANAFIRA ialah website pakaian muslimah yang sangat trendy. Paparan web yang pantas dan gambar yang menarik dengan jelas dan detail sangat menarik perhatian Kekny nak online shopping disini. Senang je nak pilih busana pilihan sebab maklumat lengkap dan terpeinci tersedia. Selain itu, Lanafira menerima online bank transfer. Jadi mudah lah bagi yang tak mahu guna kredit kad tu untuk membuat pembelian. 



Banyak design yang sangatlah menarik. Paling Keny tertarik, pilihan pakaian muslimah sekarang tidak terhad kepada jubah sahaja. Sekarang kan trend muslimah modern atttire. Jadi Pakaian yang mematuhi patuhan syariah ni banyak  tapi nak cari yang berkualiti menggunakan fabrik yang baik serta tahan lama memang susah. Banyak website jual pakaian dari fabrik yang tidak berkualiti. Bila pakai 2-3 kali baju kain dah rosak. Tapi Lanafira ni selain design yang cantik, kualiti fabrik juga menjadi keutamaan. Ditambah pula dengan harga mampu milik yang berpatutan. Mana nak cari kan !


Kekny sangat suka dengan Mellisa Long Dress. Ada pelbagai warna trendy yang menarik. Cantik sangat Mellisa Long Dress ni. Design simple dan praktikal tetapi sangat sophisticated! Nampak mewah dengan kemasan drapping dibahagian bawah tu buatkan dress ni nampak sweet dan tak jemu dipandang. Kain polos sesuai lah dengan koleksi tudung bercorak, sekarang kan trend tudung bawal bercorak pucci. Memang cantik digandingkan bersama

Ada pelbagai warna untuk Mellisa Long Dress ni. Yang ni warna Mint. Cantik sangat kan!!!!




Dah pilih warna yang berkenan tu boleh lah pilih saiz dan add to cart je dan masukkan maklumat bayaran. Payment macam Kekny cakap tadi, boleh guna credit card atau  online transfer. Pos menggunakan Poslaju ke seluruh Malaysia. Untuk   luar Malaysia boleh hubungi Lanafira terlebih dahulu sebelum buat pembelian.

Selain Mellisa Long Dress, ada banyak lagi busana muslimah moden keluaran Lanafira yang cantik-cantik dan trendy. Rasanya tak jumpa lagi design macam ni dari pengedar pakaian muslimah lain..






Ok kalau nak membuat pembelian boleh ke website 

WWW.LANAFIRA.COM 

Contact : 019-4003755

Post a Comment

6 Comments

  1. Banyak pilihannya ya..cantik-cantik..

    ReplyDelete
  2. alahai..semua cantik2...ni yang rambang mata ni

    ~ Kisahsidairy~

    ReplyDelete
  3. cantik-cantik..rambang mata tengok...hehehe

    ReplyDelete
  4. assalamualaikum eny...cantik2 semuanya ni...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
  5. chantek dan menarik busana dan model ituuu., ;p

    ReplyDelete