Grill Cheese Sandwich

/
4 Comments
11:22 am
Hujan pagi ni. Sedap buat Grill Cheese Sandwich. Hidangkan dengan kacang panggang yang ditumis dengan sedikit butter dan bawang putih. Heaven!

Cara Buat Grill Cheese Sandwich

Cara buat Grill Cheese Sandwich tersangatlah mudah. Letak cheese di antara dua keping roti. Boleh guna cheddar cheese, mozarella, parmesan dan sebagainya. Nak mix pun boleh hahaha.

Dalam kuali panaskan sedikit mentega sehingga cair. Letak roti cheese tadi dan panggang kedua belah roti sehingga warna perang dan cheese didalamnya mencair. Jika perlu tambah butter lagi dalam kuali.

Boleh hidangkan dengan kacang panggang tu.. Pengsan!

P6190615ed P6190599ed P6190607ed


You may also like

4 comments:

  1. aduh sedapnya. gambar lawa buat bertambah lapar. nampak macam maknan tu ada betul-betul didepan mata. godaan betul tiap kali singgah blog kekny hehe

    ReplyDelete
  2. WAHH tengok ja terus perut lapaq huhuuhuu

    ReplyDelete
  3. Sedapnya... Nak buat pun mcm senang.. boleh cuba nanti...

    ReplyDelete