CABARAN INSTABLOG 7 HARI | BREAKFAST WAJIB ANDA?

/
17 Comments
11:30 am
Breakfast wajib mestilah nasi lemak! Walaupun bukan hari-hari, dalam seminggu mesti 2-3 hari nasi lemak adalah menu di pagi hari kan.

P6013576ed

Apa pula menu breakfast wajib korang? :)



dd


You may also like

17 comments:

Syira Lokman said...

terliur syira tengok nasi lemak tu

Fieza Sani said...

betul..kadang kalau tak tau nak pilih apa?memang amik nasik lemak je.. :D

Izzati Suhaide said...

uishhh nasi lemak...sedapnye..terselitnya keropok di situ..hehe

Hayati Sakaria said...

nasi lemak.. sambal...keropok... sedapppnya.

Amanda Suria said...

menu nasi lemak perlu ada..sebulan dalam 2-3 kali...

Farrah MF said...

Sedapnya nasi lemak panas2 lawan dengan kopi atau teh :)

ewento marcello said...

pergkhhhh..wajib tu...huhuh

tiga lalat said...

wahh nasi lemak memey tempat bertanak lemak., huhu2

tiga lalat said...

wak breakfast mamam nasi goreng, kadang2 telor 2 bijik setengah masak jeeer., air suam hehe2

The Kehalusan Kelembutan said...

tiap tiap minggu mesti ada sekali makan nasi lemak ni, sbb menu kat tadika. hehe

The Kehalusan Kelembutan said...

saya tiap tiap minggu mesti ada sekali sbb menu anak anak tadika :)

The Kehalusan Kelembutan said...

tapi saya biasa breakfast ala mee je, bihun ke mee gorng, kuey teow. :D

Maisarah Humaira said...

sedapnya nasi lemak tu....

Mummy Julia said...

ala baru 400 kalori je.. lex lex.. enjoy the nasi lemak k!..hehehehe

Nazlee Ismail PCL said...

ala..semalam pcl terkena dgn penjual nasi lemak, kita oder nasi lemak biasa..dah sampai memang biasa biasa betui ! nasi dgn sambal saja...caner tu nak makan xdak lauk bilis sekor pon !

irra yyan said...

adoiii gambar kekny xpenah xmenggodaaaa....- mommy irra

Sarah lalala said...

betul tu! nasi lemak,