CABARAN INSTABLOG 7 HARI | BREAKFAST WAJIB ANDA?

11:30 am

Breakfast wajib mestilah nasi lemak! Walaupun bukan hari-hari, dalam seminggu mesti 2-3 hari nasi lemak adalah menu di pagi hari kan.

P6013576ed

Apa pula menu breakfast wajib korang? :)



dd

You Might Also Like

17 comments

  1. terliur syira tengok nasi lemak tu

    ReplyDelete
  2. betul..kadang kalau tak tau nak pilih apa?memang amik nasik lemak je.. :D

    ReplyDelete
  3. uishhh nasi lemak...sedapnye..terselitnya keropok di situ..hehe

    ReplyDelete
  4. nasi lemak.. sambal...keropok... sedapppnya.

    ReplyDelete
  5. menu nasi lemak perlu ada..sebulan dalam 2-3 kali...

    ReplyDelete
  6. Sedapnya nasi lemak panas2 lawan dengan kopi atau teh :)

    ReplyDelete
  7. wahh nasi lemak memey tempat bertanak lemak., huhu2

    ReplyDelete
  8. wak breakfast mamam nasi goreng, kadang2 telor 2 bijik setengah masak jeeer., air suam hehe2

    ReplyDelete
  9. tiap tiap minggu mesti ada sekali makan nasi lemak ni, sbb menu kat tadika. hehe

    ReplyDelete
  10. saya tiap tiap minggu mesti ada sekali sbb menu anak anak tadika :)

    ReplyDelete
  11. tapi saya biasa breakfast ala mee je, bihun ke mee gorng, kuey teow. :D

    ReplyDelete
  12. ala baru 400 kalori je.. lex lex.. enjoy the nasi lemak k!..hehehehe

    ReplyDelete
  13. ala..semalam pcl terkena dgn penjual nasi lemak, kita oder nasi lemak biasa..dah sampai memang biasa biasa betui ! nasi dgn sambal saja...caner tu nak makan xdak lauk bilis sekor pon !

    ReplyDelete
  14. adoiii gambar kekny xpenah xmenggodaaaa....- mommy irra

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com