Cabaran Instablog 7 Hari | Apa Ada Dalam Wallet Anda?

10:56 pm


PA020313ed

Pil tu ialah ubat allergic. Bukan pil perancang hahahaha!


P/s kalau yang takda instagram pun boleh je join. Bolehla tambah entry dan tingkatkan traffic blog. Jangan lupa tinggalkan blog link anda disini ya...

You Might Also Like

10 comments

  1. Wallet atau beg perempuan mmg tak sah kalau xde resit bagai kan. simpan sampan pudar warna heheh,

    ReplyDelete
  2. Wah! Macam-macam ada dalam beg yer. Jenuh nak mencari barang ni. haha

    ReplyDelete
  3. bukan ahli EFG pun boleh join sis? :D

    ReplyDelete
  4. Kekny...byk nyer duit...nak sikit...haha

    ReplyDelete
  5. apa yang ada dalam wallet lelaki sekarang dah nk hampir sama dh ngan pompuan..hehehe

    ReplyDelete
  6. bahahaa kalo CT tayang wallet eerk.. macam2 habuk ja ada..

    ReplyDelete
  7. yang sama cuma 2-3 brg je... ic..resit beli barang..dan duit singgit..hehehe..

    ReplyDelete
  8. banyaknya kad ATM.. kayo kayo..keh keh keh :P

    mummy mai round-round na....

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com