Poskad Dari Germany!!!

/
8 Comments
8:00 am
Selamat pagi semua... dikala ini sedang menikmati secangkir kopi pekat tanpa gula sambil hati berbunga riang.....

Gembira sebab pagi ni abang posmen baru hantar sekeping poskad dari Germany!
P6073750ed

Saya sangat suka setem bunga purple tu... Cantik! Bila lah koleksi gambar bunga saya nak dijadikan setem ni heheheh..
P6073756

Dan pengirimnya ialah sahabat maya yang disayangi dan dikasihi yang kini masih sedang mengembeling usaha menggapai cita-cita nun jauh dari keluarga. Aisha Ibrahim atau Ecah dari Jindrisska.blogspot.com
P6073754ed

Terima kasih Aisha!!! Love you XoXo!!


You may also like

8 comments:

Shahida Dzulkafli said...

Lawa stem bunga tu..

Nieyl said...

Singgah pagi...
Cantik² :)

Cikgu Norazimah said...

cn pun dah dapat, terharu sbb lama tak dapat poskad

Haffizul Iskandar said...

Nak tanya, guna kamera apa ya? Hehehe. Macam nak cari kamera. :)

Eny Abdullah said...

Haffizul, yang ni pakai camera Olympus EPL3 :)

Siti Aisya Ibrahim said...

Sama2 kak eny :D Muah!

Sheila Adziz said...

wow... nice poskad...

Ummul Azkee said...

wah!kak eny ada koleksi gmbr bunga..bestynyer..teringin nk ada gmbr bunga sendiri gak..sbb nk lukis