Poskad Dari Germany!!!

8:00 am

Selamat pagi semua... dikala ini sedang menikmati secangkir kopi pekat tanpa gula sambil hati berbunga riang.....

Gembira sebab pagi ni abang posmen baru hantar sekeping poskad dari Germany!
P6073750ed

Saya sangat suka setem bunga purple tu... Cantik! Bila lah koleksi gambar bunga saya nak dijadikan setem ni heheheh..
P6073756

Dan pengirimnya ialah sahabat maya yang disayangi dan dikasihi yang kini masih sedang mengembeling usaha menggapai cita-cita nun jauh dari keluarga. Aisha Ibrahim atau Ecah dari Jindrisska.blogspot.com
P6073754ed

Terima kasih Aisha!!! Love you XoXo!!

You Might Also Like

8 comments

  1. Singgah pagi...
    Cantik² :)

    ReplyDelete
  2. cn pun dah dapat, terharu sbb lama tak dapat poskad

    ReplyDelete
  3. Nak tanya, guna kamera apa ya? Hehehe. Macam nak cari kamera. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haffizul, yang ni pakai camera Olympus EPL3 :)

      Delete
  4. wah!kak eny ada koleksi gmbr bunga..bestynyer..teringin nk ada gmbr bunga sendiri gak..sbb nk lukis

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com