Shin Ramyun Yang Sedap!!!!!!

10:37 pm


Dah lama terliur tengok iklan Shin Ramyun kat Astro Go Shop. Last last terbeli juga hewww... (T__T)

P4162209ed


Sedap lah juga rasanya :D. Selalu tengok drama Korea, suka sungguh diorang makan ramyun ni dan selalunya diorang makan dengan kimchi. Stok Kimchi yang saya buat pula dah habis.. huhu...
P4162223ed

You Might Also Like

15 comments

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. uishhh sedap ni... eny ada resepi kimchi ke? ishhh nak le.. ritu makan kimchi (beli la) sedap sungguh.... sat nak godek2 blog eni ..

    ReplyDelete
  3. eny..lebih kurang macam maggie jugak kan..tapi memang menyelerakan

    ReplyDelete
  4. pasti enak iya mba hehe pengen nyobain shin ramyunnya :G

    ReplyDelete
  5. Nampak cam maggi je ..kita tak biasa ngan makanan kirea hehe

    ReplyDelete
  6. dalam rancangan korea memang tak sah kalau takde ramyun ni kan :D

    ReplyDelete
  7. uish..nampak sdp.... nak sikit boleh?huhu

    ReplyDelete
  8. sedap memang sedap Eny...sebungkus mahal giler ni....sabo jer la...tp nak pi beli gak la...

    ReplyDelete
  9. Tapi kalau dah hidang dalam bekas cenggini memang buat orang teringin nak cuba.... telur mata tu nak extra yea... hehehehe

    ReplyDelete
  10. sedap kan kak eny..lama xmkn ni..

    ReplyDelete
  11. mcm megi jer,sedap ek? nk try ler

    ReplyDelete
  12. rasa dia mcm megi x eny? Tingin lak nk try hehheh

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com