Timun Tikus?

/
10 Comments
12:00 pm
Pernah makan ke timun tikus ni? Buahnya macam timun biasa tapi kecik kecik je. Rangup kalau dibuat ulam dan makan mentah...

Macam biasa lah, timun ni kidnap dari rumah mak mentua heehee.. 
  P2260684ed

P2260681ed


You may also like

10 comments:

dorsett pink said...

Kite suke makan timun ni.. kecik jer

tiga lalat said...

Salam. Hee sedapnya ikan goreng masak kicap itu.

Scdha Sein (SS) said...

Tikus pon ada timun...

mas yana said...

penahhhh..! mase kecik2 selalu makan ni.. sekrang ni macam susah nak nampak jer...

Deanna Morni said...

oooo...baru tauuu...tikus de timun....hihihi

Najib Ariyan said...

pernah makan... lebih sedap dari timun besar sebab isi dalam dia masik isi tepi berbanding bijik kalau timun besar... saya lebih suka yang ni

Nooriah Abdullah said...

tak cukup sebijik ni timun ni Eny sbb tecik sangat lah

anajingga said...

pernah memang seda buat ulam Eny ;)

Amy J said...

timun tikus nama dia? rasa macam pernah nampak. tapi macam x pernah makan..

Amanda Suria said...

sedap eh timun ni...ada jumpa kat pasaraya tp x pernah teringin nak beli....