Timun Tikus?

12:00 pm

Pernah makan ke timun tikus ni? Buahnya macam timun biasa tapi kecik kecik je. Rangup kalau dibuat ulam dan makan mentah...


Macam biasa lah, timun ni kidnap dari rumah mak mentua heehee.. 
  P2260684ed

P2260681ed

You Might Also Like

10 comments

  1. Kite suke makan timun ni.. kecik jer

    ReplyDelete
  2. Salam. Hee sedapnya ikan goreng masak kicap itu.

    ReplyDelete
  3. penahhhh..! mase kecik2 selalu makan ni.. sekrang ni macam susah nak nampak jer...

    ReplyDelete
  4. oooo...baru tauuu...tikus de timun....hihihi

    ReplyDelete
  5. pernah makan... lebih sedap dari timun besar sebab isi dalam dia masik isi tepi berbanding bijik kalau timun besar... saya lebih suka yang ni

    ReplyDelete
  6. tak cukup sebijik ni timun ni Eny sbb tecik sangat lah

    ReplyDelete
  7. pernah memang seda buat ulam Eny ;)

    ReplyDelete
  8. timun tikus nama dia? rasa macam pernah nampak. tapi macam x pernah makan..

    ReplyDelete
  9. sedap eh timun ni...ada jumpa kat pasaraya tp x pernah teringin nak beli....

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com