Mardiana Yong Tau Fu Stadium lagi!

11:00 pm


Pelbagai pilihan seafood fish ball dan fish cake.....

20150214_221915ed

Pilih yang berkenan di hati, masuk dalam raga yang disediakan, serahkan raga kepada tauke kedai, boleh bagitau nak pedas ke, nak tambah sotong ke, atau kangkung lebih dan kemudian cari tempat duduk anda. 

20150214_221851ed

Siap dicelur dengan kuah!!!

P1080649ed


Untuk info dan lokasi boleh click SINI

You Might Also Like

6 comments

  1. suka sangat yong tau fu ni, tapi tu laaa, banyak ambik, mahal jadinya, better buat sendiri kat rumah kot T-T

    ReplyDelete
  2. Yong tau fuuuuuuuuuuuuuuuu. my all time favourite!

    ReplyDelete
  3. feveret ana jugak yong taufu ni kak eny! hehe

    ReplyDelete
  4. Tak pernah makan lagi resepi ni. sedap kot..

    ReplyDelete
  5. Assalam eny,
    aloq staq ang tunggu aku mai he3

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com