Jus Delima

10:51 am

Ni ihktiar walaupun kami tak berharap apa-apa melainkan berdoa sahaja.. Betulkah jus Delima ni orang kata bagus untuk TTC (trying to conceive)? 

P2260692ed

You Might Also Like

9 comments

  1. Kakak walau dah tak nak conceive lagi tapi masih consume jus delima lagi Eny sampai sekarang.
    Tak salah mencuba - berikhtiar dan berdoa moga Allah kabulkan doa dan usaha tu.

    ReplyDelete
  2. Semoga Allah memberi rezeki buat akak.. Aamiin..

    ReplyDelete
  3. Moga Allah mengurniakan rezeki yang ditunggu-tunggu :)

    ReplyDelete
  4. Sama la kita eny..moga Allah mengurniakan rezeki utk kita yerr...

    ReplyDelete
  5. Mudahan ada nanti sis. ikhtiar tu yg penting kan :)

    ReplyDelete
  6. beli kat mana ? selalu jumpa gulshan sahaja :)

    ReplyDelete
  7. semoga ada rezeki in shaa ALLAH :)

    macam best lak tengok jus delima tu..

    ReplyDelete
  8. Berikhtiar x salah dear...insyaallah...doa agar allah permudahkan...doa SA buat eny....

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com