Jus Delima

/
9 Comments
10:51 am
Ni ihktiar walaupun kami tak berharap apa-apa melainkan berdoa sahaja.. Betulkah jus Delima ni orang kata bagus untuk TTC (trying to conceive)? 

P2260692ed


You may also like

9 comments:

Kakzakie said...

Kakak walau dah tak nak conceive lagi tapi masih consume jus delima lagi Eny sampai sekarang.
Tak salah mencuba - berikhtiar dan berdoa moga Allah kabulkan doa dan usaha tu.

Papaglamz said...

Semoga Allah memberi rezeki buat akak.. Aamiin..

Farrah MF said...

Moga Allah mengurniakan rezeki yang ditunggu-tunggu :)

Deanna Morni said...

Sama la kita eny..moga Allah mengurniakan rezeki utk kita yerr...

Zie Madini said...

Mudahan ada nanti sis. ikhtiar tu yg penting kan :)

POJIEGRAPHY BLOG said...

InsyaAllah boleh.

Azney Shamsuddin said...

beli kat mana ? selalu jumpa gulshan sahaja :)

Amy J said...

semoga ada rezeki in shaa ALLAH :)

macam best lak tengok jus delima tu..

Amanda Suria said...

Berikhtiar x salah dear...insyaallah...doa agar allah permudahkan...doa SA buat eny....