Bunga Potpourri

7:45 pm

Tak tau bunga apa ni, tapi saya panggil bunga potpourri :D

Lokasi : Rumah Tok, Kg. Kunci Air 4, Teluk Intan


DSC04461ed

You Might Also Like

10 comments

  1. dah lama tak tengok bunga ni Eny, kaknoor pangge bunga butang haha

    ReplyDelete
  2. bunga butang mak kak ana panggil ni Eny, :)

    ReplyDelete
  3. Lawa nye.. btw, nak tanya, eny pakai kamera apa ambik gambar ni?

    ReplyDelete
  4. ooo ni rupanya nama bunga ni. selalu nampak tp tak tahu pe nama. hahaha

    ReplyDelete
  5. sbb potpurri ni biasa gift org kawin tu kan

    ReplyDelete
  6. oh, ini rupanya bunga potpourri... selama ni tengok saje je bunga nya.. xtahu nama. hehe

    ReplyDelete
  7. dah lama x jumpa bunga ni..dulu kecik2 buat main masak2...

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com