Bunga Potpourri

/
10 Comments
7:45 pm
Tak tau bunga apa ni, tapi saya panggil bunga potpourri :D

Lokasi : Rumah Tok, Kg. Kunci Air 4, Teluk Intan


DSC04461ed


You may also like

10 comments:

Nooriah Abdullah said...

dah lama tak tengok bunga ni Eny, kaknoor pangge bunga butang haha

Scdha Sein (SS) said...

Cun!

anajingga said...

bunga butang mak kak ana panggil ni Eny, :)

dorsett pink said...

Lawa nye.. btw, nak tanya, eny pakai kamera apa ambik gambar ni?

Mad Parihh said...

cantikk nya

POJIEGRAPHY BLOG said...

Sharp! Nice one!

Zie Madini said...

ooo ni rupanya nama bunga ni. selalu nampak tp tak tahu pe nama. hahaha

Jari Manis said...

sbb potpurri ni biasa gift org kawin tu kan

Amy J said...

oh, ini rupanya bunga potpourri... selama ni tengok saje je bunga nya.. xtahu nama. hehe

Amanda Suria said...

dah lama x jumpa bunga ni..dulu kecik2 buat main masak2...