Just Saying14 : Partner

/
10 Comments
10:25 am
Kalaulah bunga pun ada pasangannya... ini kan pula Manusia, sebaik sebaik ciptaan Allah.. :)

DSC01743ed


You may also like

10 comments:

Nooriah Abdullah said...

cantik bunga tu, gambar yg sempurna lah Eny

Scdha Sein said...

Bunga pe tu?

Cetusan Minda said...

hebat tekniknya ...

anajingga said...

kak ana panggil ni bunga pukul 10, sebab selepas jam 10 pagi ia akan layu dan menyucup, suatu kebetulan.

Deanna Morni said...

chantek gambar nihh....Allah cipta kita berpasang-pasangan kan... :)

POJIEGRAPHY BLOG said...

Hebat teknik Kak Eny! Bokeh cantik betul. Saya pun ada satu gambar bunga ni hehe

luna paris said...

Bunge Bukan Sekumtum teacher! =D hahahha..

luna paris said...

pandainye snap gamba.. boleh geng dengan zilla nih.. =D

Hanis Amanina said...

betul sis :) Allah jadikan manusia berpasangan,

dan even perkara lain pun ada pasangan. kira macam Allah bagi kita pilihan, nak ikut benda baik ke benda tak baik. nak pakai cantik ke selekeh.

lama tak dapat tinggal jejak kat sini. :) hehe

Mialia said...

nice photograph :) mana la charger camera saya :(