Just Saying14 : Partner

10:25 am

Kalaulah bunga pun ada pasangannya... ini kan pula Manusia, sebaik sebaik ciptaan Allah.. :)

DSC01743ed

You Might Also Like

10 comments

  1. cantik bunga tu, gambar yg sempurna lah Eny

    ReplyDelete
  2. Replies
    1. Bunge Bukan Sekumtum teacher! =D hahahha..

      Delete
  3. kak ana panggil ni bunga pukul 10, sebab selepas jam 10 pagi ia akan layu dan menyucup, suatu kebetulan.

    ReplyDelete
  4. chantek gambar nihh....Allah cipta kita berpasang-pasangan kan... :)

    ReplyDelete
  5. Hebat teknik Kak Eny! Bokeh cantik betul. Saya pun ada satu gambar bunga ni hehe

    ReplyDelete
  6. pandainye snap gamba.. boleh geng dengan zilla nih.. =D

    ReplyDelete
  7. betul sis :) Allah jadikan manusia berpasangan,

    dan even perkara lain pun ada pasangan. kira macam Allah bagi kita pilihan, nak ikut benda baik ke benda tak baik. nak pakai cantik ke selekeh.

    lama tak dapat tinggal jejak kat sini. :) hehe

    ReplyDelete
  8. nice photograph :) mana la charger camera saya :(

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com