Bunga Orkid dan Bokeh!!

10:30 pm

Geram kalau tengok bunga ni mesti nak amik gear tembak sekeping dua hee hee

Jatuh cinta dengan bokeh yang terhasil tu :D

DSC04405ed

You Might Also Like

9 comments

  1. alahai kak!!! cantiknya!!!!
    huwaaaa.. belum pandai amek gambar cenggini.. jarang praktis.. uhukkk..

    ReplyDelete
  2. Salam. Hee mesti cik kak pakai lens yang canggih kann?

    ReplyDelete
  3. bokeh real tu ... blm ada skill nak tangkap lagu tu .

    ReplyDelete
  4. Cantik!

    PS: Dari GA syira yg lepas, sy janji nk datang n follow.Maaflah dtg lambat skit :)

    ReplyDelete
  5. sy baru perasan, bokeh tu ibarat sy tgk pemandangan berlampu2 tapi tak pakai spek T___T

    ReplyDelete
  6. chantek gambr ni....terngat bnga orkid yg mak sy tanam...lebih kurang warna mcm ni....hihihi

    ReplyDelete
  7. cantiknya orked tu..SA ni minat orchid tp belum ada sepokok pun lagi..sapa la sudi nak bagi ni kan...

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com