Bougainvillea

/
8 Comments
4:44 pm
Selalu sangat kita nampak pokok Bougainvillea atau bunga kertas ni tumbuh merimbun. Tapi jarang tengok pokok bougainvillea yang ada 2 helai ni je bunganya he he he he...

DSC01744ed


You may also like

8 comments:

Scdha Sein said...

Bunga kertas!

MNH SASTERA MELAYU said...

Nampak nama bougainvillea ni teringat lagu kumpulan Spring.

Hanis Amanina said...

saja nak share, bougainvillea ni bunga rasmi ipoh. kalau tak silap lah :D

Nooriah Abdullah said...

kak rumah kaknoor ada bunga kertas warna putih, tkyah lah ckp villea2 segala noooo hahah

azman Arsad said...

tak cukup baja sebab tu bunganya macam tu eny

POJIEGRAPHY BLOG said...

Nice bokeh. Sharp and sleek! :)

Nurashikin ZA a.k.a NAZECK said...

Aah la..
Awat lagu tu?
Pokok bunga kertas kat rumah jiran mak rumbuh merimbun.
Warna putih.
Dah nampak macam baldu putih dari jauh.

Dunia Zumal said...

Zumal duk geram tengok bunga kertas jiran. Hehe ^-^