Bougainvillea

4:44 pm

Selalu sangat kita nampak pokok Bougainvillea atau bunga kertas ni tumbuh merimbun. Tapi jarang tengok pokok bougainvillea yang ada 2 helai ni je bunganya he he he he...

DSC01744ed

You Might Also Like

8 comments

  1. Nampak nama bougainvillea ni teringat lagu kumpulan Spring.

    ReplyDelete
  2. saja nak share, bougainvillea ni bunga rasmi ipoh. kalau tak silap lah :D

    ReplyDelete
  3. kak rumah kaknoor ada bunga kertas warna putih, tkyah lah ckp villea2 segala noooo hahah

    ReplyDelete
  4. tak cukup baja sebab tu bunganya macam tu eny

    ReplyDelete
  5. Aah la..
    Awat lagu tu?
    Pokok bunga kertas kat rumah jiran mak rumbuh merimbun.
    Warna putih.
    Dah nampak macam baldu putih dari jauh.

    ReplyDelete
  6. Zumal duk geram tengok bunga kertas jiran. Hehe ^-^

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com