Maggi Royale Korean Spicy

/
18 Comments
9:30 pm
Sebab dah buat Kimchi (CLIK SINI untuk resepi Kimchi) maka kena lah makan dengan Maggi Royale Korean Spicy ni.. hehehe
maggi royale

Maggi ni memang pedas habis! Tapi bila makan dengan kimchi yang masam tu offset la rasa pedas tu.

Maggi Royal Korean Spicy

Memang sedap maggi ni. Saya tambah daging yang dihiris, sayur kacang pis dan cendawan. Sedapppp..
P1060392ed


You may also like

18 comments:

Shima Hasan said...

Tengok gambar ni automatik rasa nak pergi capai kunci kereta nak cari maggi. Sedapnye..huhu

Scdha Sein said...

Kalu SS makan pakai chopstik tu... Sampai ke besok tak abis maggi tu... Adusss...

Eny Abdullah said...

ok lah tu jimat, breakfast tak payah beli lain dah ahahahaha

anamizu said...

ana pon fail kalo guna chopstick hehe

cik karmila said...

wahh...seyes nampak sedap gila..fefeling korea gitu....^^

Papaglamz said...

Papaglamz hirup dari tepi mangkuk tu jer.. Senang.. X ktor tangan, sudu n garfu. Hehehe

anajingga said...

erm betullah kena tambah sendiri aksesorinya kan Eny, barulah sedap..hehe :)

nor nazliana said...

ana pun xreti juga..

nor nazliana said...

sedapnyerr aduhhh berbunyi la pulak perut nie..

nor nazliana said...

tak pernah lagi la mkn kimci sedap ker huhuu nak kena cuba lah nnt

azman Arsad said...

memang sedap huhuhuhu

azman Arsad said...

saya tak reti cuma buat-buat macam reti hahahaha

azman Arsad said...

kpop style

azman Arsad said...

lagi banyak sampingan.. lagi sedap

azman Arsad said...

berbunyi lagu kpop hehehehe

azman Arsad said...

saya juga tak pernah makan kimchi

Queen Contest said...

maggi royale pedas eh? tak pernah beli apatah lagi mentekedarahnya, hihi

tikah said...

maggi ni memang sedappp... tapi lama jugak nak kena masak