Maggi Royale Korean Spicy

9:30 pm

Sebab dah buat Kimchi (CLIK SINI untuk resepi Kimchi) maka kena lah makan dengan Maggi Royale Korean Spicy ni.. hehehe

maggi royale

Maggi ni memang pedas habis! Tapi bila makan dengan kimchi yang masam tu offset la rasa pedas tu.

Maggi Royal Korean Spicy

Memang sedap maggi ni. Saya tambah daging yang dihiris, sayur kacang pis dan cendawan. Sedapppp..
P1060392ed

You Might Also Like

18 comments

  1. Tengok gambar ni automatik rasa nak pergi capai kunci kereta nak cari maggi. Sedapnye..huhu

    ReplyDelete
  2. Kalu SS makan pakai chopstik tu... Sampai ke besok tak abis maggi tu... Adusss...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ok lah tu jimat, breakfast tak payah beli lain dah ahahahaha

      Delete
    2. ana pon fail kalo guna chopstick hehe

      Delete
    3. Papaglamz hirup dari tepi mangkuk tu jer.. Senang.. X ktor tangan, sudu n garfu. Hehehe

      Delete
    4. saya tak reti cuma buat-buat macam reti hahahaha

      Delete
  3. wahh...seyes nampak sedap gila..fefeling korea gitu....^^

    ReplyDelete
  4. erm betullah kena tambah sendiri aksesorinya kan Eny, barulah sedap..hehe :)

    ReplyDelete
  5. sedapnyerr aduhhh berbunyi la pulak perut nie..

    ReplyDelete
  6. tak pernah lagi la mkn kimci sedap ker huhuu nak kena cuba lah nnt

    ReplyDelete
  7. maggi royale pedas eh? tak pernah beli apatah lagi mentekedarahnya, hihi

    ReplyDelete
  8. maggi ni memang sedappp... tapi lama jugak nak kena masak

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com