Keledek Jepun Kukus

12:30 pm

Masa beli barang dapur di Tesco hari tu terpandang Keledek Jepun harga sekilo cuma RM4.9. Mak cakap dia nak makan dengan kelapa parut. Beli lah dekat sekilo lebih.

Pagi ni mak kukus sampai lembut dan empuk. Kelapa parut tu gaul dengan sedikit garam. Patut kelapa parut tu kena gaul dengan garam dan gula, tapi keledek jepun ni rasa dia manis sangat, jadi tak perlu gula dah. Nak makan cicah je keledek tu dengan kelapa parut sedap!!!!

P1191236ed


You Might Also Like

10 comments

  1. Sedapnya! Nina suka keledek rebus

    ReplyDelete
  2. amboi Eny, hari tu menu Korea, hari ni keledek Jepun lak ye hehe :)

    ReplyDelete
  3. Hmmmm. Tengah lapar. Tiba-tiba terasa nak cari keledek jepun ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua yang berkunjung kat blog ni akan jadi lapar juga.. hehehe

      Delete
  4. uih sedap nihhhh. terasa nak buat. haha

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. huhuhuhu saya juga dah lama tak jumpa ni

      Delete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com