Keledek Jepun Kukus

/
10 Comments
12:30 pm
Masa beli barang dapur di Tesco hari tu terpandang Keledek Jepun harga sekilo cuma RM4.9. Mak cakap dia nak makan dengan kelapa parut. Beli lah dekat sekilo lebih.

Pagi ni mak kukus sampai lembut dan empuk. Kelapa parut tu gaul dengan sedikit garam. Patut kelapa parut tu kena gaul dengan garam dan gula, tapi keledek jepun ni rasa dia manis sangat, jadi tak perlu gula dah. Nak makan cicah je keledek tu dengan kelapa parut sedap!!!!

P1191236ed




You may also like

10 comments:

Nina Mirza said...

Sedapnya! Nina suka keledek rebus

anajingga said...

amboi Eny, hari tu menu Korea, hari ni keledek Jepun lak ye hehe :)

POJIEGRAPHY BLOG said...

Hmmmm. Tengah lapar. Tiba-tiba terasa nak cari keledek jepun ni.

ajim (kerusiburok) said...

uih sedap nihhhh. terasa nak buat. haha

azman Arsad said...

saya suka semua

azman Arsad said...

rumpun Asia.. asal sedap.. layan

azman Arsad said...

semua yang berkunjung kat blog ni akan jadi lapar juga.. hehehe

azman Arsad said...

selamat mencuba.. hehehe

Queen Contest said...

Lama dah tak makan ni ^^

azman Arsad said...

huhuhuhu saya juga dah lama tak jumpa ni