Gado Gado

11:03 am

Gambar diambil dengan kamera handphone saja :D

Gear : Samsung GT19082 - Fade filter applied
Lokasi : tepi tingkap dapur rumah
20150123_144330ed

You Might Also Like

20 comments

  1. lama nya tak buat gado2 ni esuk lusa cari sayur tambah sotong kembang sedappp oooo

    ReplyDelete
  2. cantiklah gambar enny..camera pun cantik juga

    ReplyDelete
    Replies
    1. eny sangat berbakat dalam dunia fotografi

      Delete
    2. Cantik macam orangnye gitu..

      Delete
    3. hehehehe cantik tapi sudah berpunya papaglamz.. hehehehe..

      Delete
  3. wah... untuk pengcahayaan yang cantik, memang elok ambil gambar dekat tingkap. huhu..

    ni makanan orang jawa eh?

    ReplyDelete
    Replies
    1. eny memang bijak menggunakan teknik pengcahayaan

      Delete
  4. dlu saya panggil gadoh2.. mkn sambil gadoh..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. orang selatan banyak panggil nih pecal

      Delete
  5. ayah pernah cakap ada gado2 sedap kat tanjung malim :D hehe ni sis buat sendiri mesti lagi sedap ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sendiri buat tak sedap pun telan,.. hehehe

      Delete
  6. macam pecal pun ada gak kak ana lihat ..:)

    ReplyDelete
  7. Salam. Hee gado gado yang sedap, kamera yang mantap.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan lupa teknik fotografi yang hebat dari eny..

      Delete
  8. Replies
    1. mata saya pulak tertarik kat gado-gado tu.. nyum nyum nyum..

      Delete
  9. Ini sungguh selera menyelerakan dan terseleranya diselerakannya pun aduyai.. haa kan dah cakap macam johan xD

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com