Gado Gado

/
20 Comments
11:03 am
Gambar diambil dengan kamera handphone saja :D

Gear : Samsung GT19082 - Fade filter applied
Lokasi : tepi tingkap dapur rumah
20150123_144330ed


You may also like

20 comments:

azman Arsad said...

nampak sedap dan menyelerakan

Nooriah Abdullah said...

lama nya tak buat gado2 ni esuk lusa cari sayur tambah sotong kembang sedappp oooo

CikSiti said...

cantiklah gambar enny..camera pun cantik juga

Faarihin Talip said...

wah... untuk pengcahayaan yang cantik, memang elok ambil gambar dekat tingkap. huhu..

ni makanan orang jawa eh?

Qaseh Abadi said...

dlu saya panggil gadoh2.. mkn sambil gadoh..hehe

Hanis Amanina said...

ayah pernah cakap ada gado2 sedap kat tanjung malim :D hehe ni sis buat sendiri mesti lagi sedap ni

anajingga said...

macam pecal pun ada gak kak ana lihat ..:)

azman Arsad said...

selamat mencari dan memasak

azman Arsad said...

eny sangat berbakat dalam dunia fotografi

azman Arsad said...

eny memang bijak menggunakan teknik pengcahayaan

azman Arsad said...

orang selatan banyak panggil nih pecal

azman Arsad said...

sendiri buat tak sedap pun telan,.. hehehe

azman Arsad said...

saya panggil ini pecal juga

tiga lalat said...

Salam. Hee gado gado yang sedap, kamera yang mantap.

POJIEGRAPHY BLOG said...

Mata tertarik dekat camera! HAHA

azman Arsad said...

jangan lupa teknik fotografi yang hebat dari eny..

azman Arsad said...

mata saya pulak tertarik kat gado-gado tu.. nyum nyum nyum..

Papaglamz said...

Cantik macam orangnye gitu..

azman Arsad said...

hehehehe cantik tapi sudah berpunya papaglamz.. hehehehe..

Queen Contest said...

Ini sungguh selera menyelerakan dan terseleranya diselerakannya pun aduyai.. haa kan dah cakap macam johan xD