Bunga Rumput

10:13 am

Bunga rumput lagi..... hehehe. Tapi nampak tak kilauan cahaya yang terhasil dari bunga rumput tu... tu buka editing tapi bunga tu memang berkilau bila disimbah cahaya matahari petang...

Lokasi : dalam semak tepi jalan nak balik rumah
Gear : Sony A290

DSC06857

You Might Also Like

12 comments

  1. subhanallah..cantik ciptaan Allah kan

    ReplyDelete
  2. assalamualaikum eny..cantiknya..:)

    ReplyDelete
  3. ni buat as bunga decoration pun cantik ni :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. teringat zaman mak sedara nak kawen dulu, sy pernah ikut mak masuk ladang kelapa sawit sbb nak ambik paku pakis buat hiasan bunga hehe

      Delete
    2. orang kreatif semuanya jadi cantik

      Delete
  4. Cantik, macam kemuncup kan jenis ni :)

    ReplyDelete
  5. Kita admire dengan cara akak ambik gambar.. bunga pun nampak sedap tau, eh? :P

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com