Nasi Lemak Ayam Panggang

8:00 am

Hujung tahun ni memang agak busy. Tak payah cakap nak masak, nak makan pun tak sempat. huhuhu...

Ni breakfast pagi tadi, beli nasi Lemak Ayam Panggang. RM6 sebungkus. Ayam tu memang besarrrr !

Resepi Ayam Panggang / Percik boleh CLICK SINI

Nasi Lemak Ayam

You Might Also Like

24 comments

  1. wow...first time ni tau ade nasi lemak ayam panggang...mcm menarik je..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ayam panggang tu yang buat menarik

      Delete
    2. ayam panggang tu buat nasi tu menarik..aduhh eny hihii dimana u beli

      Delete
    3. ayam panggang makan macam tu aje pun sedap

      Delete
  2. Berbunyi perut SA tgok gambar ni..x leh jd...nk pi mkn jugakkkkk....laparrrrr

    ReplyDelete
  3. perghhhh ayam panggang tu.. nampak sedap betul

    ReplyDelete
  4. boleh tahan juga yer harganya..kalau sedap sure puas hati..

    ReplyDelete
  5. pagi-pagi dah kena nasi seperti tu mau sampai ke ptg tu..sedapnyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. pagi-pagi kena nasi.. masuk kerja mata layu.. hehehe

      Delete
  6. lapar pulak tengok ni . hmmm bestnya la

    ReplyDelete
  7. ooo...kali pertama dgr nasi lemak aym panggang..slalu jupe ayam goreng jerrr...hihihi

    ReplyDelete
  8. Huisshhh, mengugat keimanan bagi yang berdiet ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah.. makan ajelah.. diet itukan maknanya kan makan.. makan aje.. hehehehe

      Delete
  9. lapa semedang bila masuk sini T_T

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu .... asal masuk sini aje lapor.. asal lapor aje masuk sini

      Delete
  10. Nasib baik ayam tu besar, kalau kecik memang tak puas+tak berbaloi dengan harganya kan kak ^_^

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com