Nasi Lemak Ayam Panggang

/
24 Comments
8:00 am
Hujung tahun ni memang agak busy. Tak payah cakap nak masak, nak makan pun tak sempat. huhuhu...

Ni breakfast pagi tadi, beli nasi Lemak Ayam Panggang. RM6 sebungkus. Ayam tu memang besarrrr !

Resepi Ayam Panggang / Percik boleh CLICK SINI

Nasi Lemak Ayam


You may also like

24 comments:

Ann said...

wow...first time ni tau ade nasi lemak ayam panggang...mcm menarik je..

Amanda Suria said...

Berbunyi perut SA tgok gambar ni..x leh jd...nk pi mkn jugakkkkk....laparrrrr

azman Arsad said...

ayam panggang tu yang buat menarik

azman Arsad said...

selamat menjamu selera

azman Arsad said...

perghhhh ayam panggang tu.. nampak sedap betul

nor nazliana said...

ayam panggang tu buat nasi tu menarik..aduhh eny hihii dimana u beli

nor nazliana said...

jom p mkn amanda suria jomm

nor nazliana said...

nampak menyelerakan azman hihii

nor nazliana said...

boleh tahan juga yer harganya..kalau sedap sure puas hati..

nor nazliana said...

pagi-pagi dah kena nasi seperti tu mau sampai ke ptg tu..sedapnyer

Mad Parihh said...

lapar pulak tengok ni . hmmm bestnya la

azman Arsad said...

ayam panggang makan macam tu aje pun sedap

azman Arsad said...

jom jom.. hehehe ajaklah saya sekali

azman Arsad said...

memang sungguh menyelerakan

azman Arsad said...

kalau sedap mahal sikit takpe

azman Arsad said...

pagi-pagi kena nasi.. masuk kerja mata layu.. hehehe

azman Arsad said...

semua orang jadi lapor kat blog nih

Deanna Morni said...

ooo...kali pertama dgr nasi lemak aym panggang..slalu jupe ayam goreng jerrr...hihihi

azman Arsad said...

tu yang buat terliur tu

Hani Fadhlina Abdul Rahman said...

Huisshhh, mengugat keimanan bagi yang berdiet ...

azman Arsad said...

alah.. makan ajelah.. diet itukan maknanya kan makan.. makan aje.. hehehehe

anamizu said...

lapa semedang bila masuk sini T_T

azman Arsad said...

betul tu .... asal masuk sini aje lapor.. asal lapor aje masuk sini

Queen Contest said...

Nasib baik ayam tu besar, kalau kecik memang tak puas+tak berbaloi dengan harganya kan kak ^_^