Bila Kucing Engkau Sayang..

10:14 pm

Bila kucing engkau sayang tersesat di jalanan..
Pasti ia akan mencari jalan pulang...
Jika sahabat sejati meninggalkan dirimu...
Untuk apa kau bersedih kerna ia pasti kembali...

Ni namanya Park Sarang. Pangillan manja, Sarang. Dia tak hilang pun, saja nak letak lirik lagu Pitahati yang sedap tu... :D

P1010018

P1010012

You Might Also Like

30 comments

  1. Replies
    1. kan azman menusuk kalbu hiiihi

      Delete
    2. menusuk kalbu dan terkesan dihati hehehe

      Delete
  2. amboi nama kucing!macam nama Choo Sarang pulak..hehe
    btw,,iqha singgah sambil main klik2 nuffnang :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. nama kucing sekarang gempak-gempak belaka..

      Delete
    2. hahha canting dan unik kan nama sarang

      Delete
    3. sungguh lain daripada yang lain namanya

      Delete
  3. kebetulan pulak kita sama2 update pasal kucing kan.... agaknya harini hari kucing seMalaysia... dalam suasana banjir di negara kita ni, siapakah yg menyelamatkan haiwan2 yg melawan banjir yer...

    by the way

    SELAMAT TAHUN BARU 2015....

    Semoga tahun mendatang ini memberi keberkatan dan kejayaan untuk kita semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. kucing binatang kesayangan Nabi

      Delete
    2. mcm mn keadaan dia kan kesian kalau mati lemas dlm banjir

      Delete
    3. takdir haiwan nih ada Allah tentukan.. redha

      Delete
  4. amboi namaaa. :D korean sangat :D

    ReplyDelete
  5. taring gigi dia buat ana seram ja hihii

    ReplyDelete
  6. panjang betul lidah dia huhuuu mau gigit org berbekas nie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. lidah yang panjang anugerah... senang dia jilat bersihkan bulu badan dia

      Delete
  7. kat umah mak kita nama siputehh gebus

    ReplyDelete
  8. Park sarang.. tambah sikit sarang hayo.. haha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. park sarang hayo.. hehehe sedap jugak tu.. sapa-sapa yang ada kucing boleh letak le nama tu

      Delete
  9. Kucing pun dh bleh glemer dh skrg...kan Sarang!!!

    ReplyDelete
  10. mcm nama k-pop lak bunyi nyer....hihihihi

    ReplyDelete
  11. Hensemnya Park Sarang ni :D
    Eh jap, Sarang jantan ke betina? :P

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com