Senyum!!!! (Gambar Sahaja Tak Ada Resepi)

November 26, 2014

Lokasi  : Penang Bird Park
Gear : Sony A290

DSC00987

You Might Also Like

29 comments

  1. ni mcmana ni?
    nak berkokok ke menguek?!
    ahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. huii "Sidratul Muntaha" nama betoi ek?
      baik maknanya :)

      Delete
    2. sedap tol nama tu *erk lari topik lak. hahahhahaa*

      Delete
    3. hahhaa nk mkn agaknya kot

      Delete
  2. Ala tomeinye senyum die...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak mcm senyum ka papaglamz muahhaha

      Delete
  3. hamboih muncung dia. rindunya Penang!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi penang dia huhuu rindu bukit kayu hitam la..

      Delete
    2. burung yang mengundang rindu.. hehehehe

      Delete
  4. tak penah ketemu haiwan ni lagi.. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. nampak sgt tak pernah masuk zoo ni zafairMas

      Delete
    2. semoga ditemukan dalam mimpi.. hehehe

      Delete
  5. creepy smile la...
    eh emu ke ostrich ni?

    ReplyDelete
  6. aduhh nk kena bawa puteri n putera tgk ini binatang di zoooo..jom zooommm

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya tengok gambar ajelah.. nak pi zoo jauh sangat

      Delete
  7. eny buatlah resepi burung nih

    ReplyDelete
  8. buat resepi masak rendang pun sedap burung nih

    ReplyDelete
  9. Hello! Senyum balik kat awak si mata cantek :)

    ReplyDelete
  10. terseunyum burung tu...tau aje kena gambar

    ReplyDelete