Kacang Kuda Pedas

6:30 pm

Dah lama tak makan ni. Dulu-dulu selalu beli kat sekolah. Sekarang dah tak sekolah mana nak cari lagi. Rupanya ada jual kat kedai makcik jual kuih-muih. Sepeket RM1.50. Murah murah borong berpeket-peket. Pedassssss sangat tapi sebab suka tu makan juga. Petang-petang mendung ni makan kacang kuda pedas ni dengan teh O panas.. :D



You Might Also Like

24 comments

  1. Sedapnye kak. Menggamit kenangan tu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. sepeket 2 kupang masa sekolah dulu sedap ooo

      Delete
  2. hadoiyai eny! mengimbau kenangan zmn skolah dedulu benda nih! adehhh lapaqqq T___T

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tora datang lagi.

      ehh Ana dtg lagi. hehe. memang mengimbau nostalgia sungguh kacang kuda pedas ni.
      dedulu pon kat skolah ana ada sorang mkcik tu juai. hurmmm rindunya :(

      Delete
    2. sebungkus 2kupang ja. murah bebenor dulu. hahaahhaaa

      Delete
    3. haha.. betul tu...
      skrg ni semua brg dah mahal... jgn harap nak beli 2kupang je

      Delete
  3. sedap nye....x penah lg rasa yg pedas ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. sedap aien try buat tgk simle ja resepinya

      Delete
  4. Krikkk.. Krikkk. Krikkkk.. Demi RM 100.00 sanggup ku komen lagi sekali.. Hahaha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan putri xdak modal la tu hahaha

      Delete
    2. ku komen juga untuk tambah jumlah komen kat sini

      Delete
  5. saya suka yg perisa kari juga....

    ReplyDelete
  6. kacang kuda duk mkn depan tv best sgt sekilo mau habis

    ReplyDelete
  7. Selama ni makan kacang kuda rebus je..

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com