Kacang Kuda Pedas

/
24 Comments
6:30 pm
Dah lama tak makan ni. Dulu-dulu selalu beli kat sekolah. Sekarang dah tak sekolah mana nak cari lagi. Rupanya ada jual kat kedai makcik jual kuih-muih. Sepeket RM1.50. Murah murah borong berpeket-peket. Pedassssss sangat tapi sebab suka tu makan juga. Petang-petang mendung ni makan kacang kuda pedas ni dengan teh O panas.. :D




You may also like

24 comments:

Papaglamz said...

Sedapnye kak. Menggamit kenangan tu...

anamizu said...

hadoiyai eny! mengimbau kenangan zmn skolah dedulu benda nih! adehhh lapaqqq T___T

aIEn said...

sedap nye....x penah lg rasa yg pedas ni

Papaglamz said...

Krikkk.. Krikkk. Krikkkk.. Demi RM 100.00 sanggup ku komen lagi sekali.. Hahaha..

anamizu said...

Tora datang lagi.

ehh Ana dtg lagi. hehe. memang mengimbau nostalgia sungguh kacang kuda pedas ni.
dedulu pon kat skolah ana ada sorang mkcik tu juai. hurmmm rindunya :(

Putri Homestay said...

hehehe...lucu la Papaglamz

Umi Nazrah said...

sebungkus 2kupang ja. murah bebenor dulu. hahaahhaaa

Glory jane said...

haha.. betul tu...
skrg ni semua brg dah mahal... jgn harap nak beli 2kupang je

Glory jane said...

saya suka yg perisa kari juga....

nor nazliana said...

sepeket 2 kupang masa sekolah dulu sedap ooo

nor nazliana said...

sedap aien try buat tgk simle ja resepinya

nor nazliana said...

kan putri xdak modal la tu hahaha

nor nazliana said...

kacang kuda duk mkn depan tv best sgt sekilo mau habis

nor nazliana said...

ana pun suka juga

azman Arsad said...

wah.. sedap.. sedap..sedap

azman Arsad said...

layan makan waktu hujan nih

azman Arsad said...

memang confirm sedap nih

azman Arsad said...

kacang kuda pedas nostalgia

azman Arsad said...

sekali cuba pasti nak lagi

azman Arsad said...

ku komen juga untuk tambah jumlah komen kat sini

azman Arsad said...

kari pun sedap

azman Arsad said...

hahahaha.. memang layan betul

ahkak gojes said...

pedas2 manis ni...sedappp

Queen Contest said...

Selama ni makan kacang kuda rebus je..