Just Saying 2 : Black and White

/
23 Comments
4:54 pm
Life is not always colorful.. There are also days full of shadows, grays and blacks.......

Location : Site 
Gear : Sony A290

DSC00382cropped


You may also like

23 comments:

Papaglamz said...

Hitam putih warna kehidupan.. Mencorak warna suka duka..
Erkkk.... Tibeee.. Hehehe

zafairMAS_shakleeSITE said...

hari tak selalu cerahh.. kadang suram jugakk

Hanis Amanina said...

hitam dan putih kehidupan buat kita rasa bersyukur yg kita perlukan warna warni dalam hidup :)

hanisamanina.com

zafairMAS_shakleeSITE said...

eh boleh buat sambungan cerita novel ni.. memasing ade idea sendri.. kihkihhh

Papaglamz said...

Jalan-jalan kat sini..

anamizu said...

pakat bagi idea lettew =P

Umi Nazrah said...

hitam dan putih asas kehidupan ^_^

nor nazliana said...

hidup macam roda kadang di atas kadang di bawah..seperti juga warna kehidupan..kan kan

nor nazliana said...

warna yg ceria mengambarkan sesuatu tapi kalau hitam putih mcm tahi cicak pulak hihi

nor nazliana said...

ana setuju lah..

nor nazliana said...

kalau anak yg baru lahir boleh di kategori dlm ni hahhaa putih suci

nor nazliana said...

jln jer hahhaa

azman Arsad said...

hitam itu menawan

ahkak gojes said...

akak suka itam dan putih...eh tu daun fern ker?

azman Arsad said...

hitam menawan... putih bersih.. tahi cicak busuk.. hik hik hik

azman Arsad said...

hujan dan panas ada rahmatnya.. redha

azman Arsad said...

kadangkala bila dah hilang baru nak bersyukur

azman Arsad said...

sumber inspirasilah nih kiranya

azman Arsad said...

jom kita berlari pulak.. huhuhuhu.. penat le pulak hik hik hik

azman Arsad said...

sangat asas

azman Arsad said...

jadilah bearing tayar.. sentiasa di tengah.. hehehe

azman Arsad said...

saya suka semua warna

Queen Contest said...

Black and white is my favorite colors ever :)