Just Saying 2 : Black and White

4:54 pm

Life is not always colorful.. There are also days full of shadows, grays and blacks.......

Location : Site 
Gear : Sony A290

DSC00382cropped

You Might Also Like

23 comments

  1. Hitam putih warna kehidupan.. Mencorak warna suka duka..
    Erkkk.... Tibeee.. Hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. warna yg ceria mengambarkan sesuatu tapi kalau hitam putih mcm tahi cicak pulak hihi

      Delete
    2. hitam menawan... putih bersih.. tahi cicak busuk.. hik hik hik

      Delete
  2. hari tak selalu cerahh.. kadang suram jugakk

    ReplyDelete
  3. hitam dan putih kehidupan buat kita rasa bersyukur yg kita perlukan warna warni dalam hidup :)

    hanisamanina.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau anak yg baru lahir boleh di kategori dlm ni hahhaa putih suci

      Delete
    2. kadangkala bila dah hilang baru nak bersyukur

      Delete
  4. eh boleh buat sambungan cerita novel ni.. memasing ade idea sendri.. kihkihhh

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. jom kita berlari pulak.. huhuhuhu.. penat le pulak hik hik hik

      Delete
  6. hitam dan putih asas kehidupan ^_^

    ReplyDelete
  7. hidup macam roda kadang di atas kadang di bawah..seperti juga warna kehidupan..kan kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadilah bearing tayar.. sentiasa di tengah.. hehehe

      Delete
  8. akak suka itam dan putih...eh tu daun fern ker?

    ReplyDelete
  9. Black and white is my favorite colors ever :)

    ReplyDelete

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com