Kemeriahan MAHA 2016

Hai semua, ada yang pergi MAHA 2016 ke hari tu? Wah memang best kan. Sememangnya MAHA 2016 kali ni mencatat jumlah pengunjung yang luar biasa mencecah 3.7 juta pengunjung sehingga membanjiri tapak ekspo.

Kekny suka MAHA ni sebab industri makanan di Malaysia ni perlu dikembangkan lagi. Rasanya negara kita belum cukup mengeluarkan produk asas tani dan makanan. Jadi nak tak nak kita terpaksa mengimport sebahagian keperluan makanan negara dari luar. Jadi dengan adanya MAHA harap lebih banyak industri makanan akan dibangunkan.



MAHA 2016 yang bertempat di MAEPS Serdang berlangsung 11 hari bermula 1 Disember  2016 - 11 Disember 2016 bertemakan konsep Our Food, our Future. 

Pengunjung yang membanjiri MAHA 2016. Memang ramai kan. Katanya berebut-rebut sebab nak tengok apa yang menarik di MAHA. Mestilah semuanya menarik belaka. Produk yang dijual pun pada harga diskaun dan lebih murah dari biasa.





Jutaan tahniah diucapkan kepada pengajur MAHA 2016 dan semoga MAHA 2018 2 tahun lagi akan mencapai tahap kejayaan lebih daripada tahun ini. Sekalung tahniah!

Post a Comment

5 Comments

  1. Kekny sempat pergi maha 2016 ya.

    Tahun ni maznee tak sempat pergi 😅 kena tunggu lagi nampaknya

    ReplyDelete
  2. ramai giler yang datang MAHA haritu :D

    ReplyDelete
  3. Huhu...best p maha...terbaik..
    #baik..baik..baik

    ReplyDelete