Penawar Lelah Asma dan Batuk Berpanjangan

7:18 pm

Sekarang ni dengan kualiti udara yang tak berapa baik kesan jerebu selalu batuk batuk dan selsema. Kadang batuk tu sampai berpanjangan sampai sebulan lebih. Jadi semput juga bila batuk tu kan.. Paling teruk jika naik kereta, buka aircond mesti batuk menjadi-jadi. Sampai semput lelah dibuatnya. Batuk sampai sekarang masih ada tak juga hilang-hilang. Dah penat jumpa doktor dan ambil ubat. Makan ubat batuk banyak-banyak pun tak baik sangat kan..

Rasanya kalau batuk berpanjangan ni bukan saya seorang je kan, tapi mesti ramai yang menghadapi masalah yang sama..

Nasib baik lah jumpa Minyak Herba Asma Mujarab ni.....

PENAWAR LELAH ASMA DAN BATUK

Dah lama dengar keberkesanan Minyak Herba Asma Mujarab ni. Ramai kawan-kawan share tentang keberkesanan minyak ni facebook. Jadi why not kita cuba kan.

Hanya perlu sapu je di dada, leher, tengkuk, juga belakang badan dan tapak kaki setiap kali selepas mandi. Rasa sejuk dan segar je bila sapu. Paling saya suka bila ianya tak lah berminyak sangat macam minyak angin biasa yang berminyak dan melekit. Lepas tu rasalah angin sejuk je kat kulit... sedap je tidur..

Lepas beberapa kali penggunaan, setiap kali bangun pagi kepala rasa segar. Batuk pun ada nampak kurang, rasa lendir di tekak tu kurang sikit berbanding sebelum ni. Lepas tu naik kereta buka air cond dah tak batuk sangat dah. Paling kurang takat sekali dua je habis. Nak teruskan penggunaan minyak ni harap boleh hilang terus batuk tu.

Ingat nak beli juga kat mak mentua yang sekarang tengah batuk batuk juga tak lega-lega...

Ada banyak produk tiruan di pasaran, jadi makesure korang beli botol yang ada label hologram berserta kod scan dibahagian belakang botol macam tertera digambar bawah. Kalau beli yang tak asli nanti tak mujarab la kan...

Cara nak kenal pasti Minyak Herba Asma Mujarab yang asli dengan lebih lanjut boleh baca DISINI



Untuk lebih mudah mengenalpasti produk tulin boleh tonton video di bawah :

 

Banyak review dan kesan yang positif lepas cuba minyak ni.. alhamdulillah... Produk yang bagus yang kita patut adakan dirumah.

Minyak ni juga mempunyai pelbagai kegunaan :

  1. Menghilangkan lelah dan asma
  2. Untuk kembung perut dan sakit perut
  3. Luka dan gigitan serangga
  4. Sakit gigi
  5. Terseliuh

Boleh baca testimoni keberkesanan Minyak Asma Mujarab ni di TESTIMONI INI. Minyak pelbagai kegunaan ni sebotol hanya RM39.





Untuk membeli boleh hubungi Puan Nurul Ain : 017 623 9935 (Produk Owner) atau En. Hafis : 013 480 6787 (Bahagian Pemasaran)

Website : herbaasma.com
Facebook : Penawar Semput Lelah Dan Asma

Produk yang baik harulah dikongsi agar semua dapat merasai manfaatnya... :D

You Might Also Like

1 comments

Kongsi Resepi

Networkedblog

backlinks

babap

SEO

SEO Reports for enyabdullah.com